فرمانده پایگاه شهید منصوری تنکابن در گفت و گو با بسیج:

پایگاه مقاومتی که حافظ سلامت و معیشت مردم شد

ساری- فرمانده پایگاه شهید منصوری تنکابن از توزیع بیش از ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان خبرداد .
کد خبر: ۹۳۱۴۷۴۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
پایگاه مقاومتی که حافظ سلامت معیشت مردم است
 
خبرگزاری بسیج،محمد منصوری پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در تنکابن، از تهیه و توزیع بیش از ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال توسط پایگاه شهید موسی منصوری این شهرستان خبرداد گفت: بسته‌های معیشتی با همکاری هیئت انصارالحسین (ع)، شورا و دهیاری روستای مازوبن تهیه که بین نیازمندان روستا ومابقی بین خانواده‌های نیازمند خارج از روستاکه از قبل شناسایی شده اند، توزیع شد.

فرمانده پایگاه شهیدموسی منصوری مازوبن سفلی حوزه مقاومت امام جواد (علیه السلام) اضافه کرد: بسته‌های معیشتی بین بانوان سرپرست خانواده، خانواده‌های دارای معلول و آسیب دیدگان مشاغل ی که از ویروس کرونا دچار مشکل شدند، هم توزیع شده است.
 
پایگاه مقاومتی که حافظ سلامت معیشت مردم است
منصوری در ادامه  با اشاره به اینکه  از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همکاری دهیاری شورای اسلامی، هیئت امنا و هیئت های عزاداری، برای مهار کرونا دست بکار شدیم،خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا، با همکاری مردم و بسیجیان  اقدام به ضد عفونی اماکن و معابر و همچنین  توزیع ماسک رایگان کردیم.

فرمانده پایگاه شهیدموسی منصوری از کمک به نیازمندان درطول سال هم خبر داد و افزود:این کمک رسانی در طول سال هر ۲ ماه یکبار تکرار می‌شود.

منصوری به تهیه یک سری جهیزیه نوعروس به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال هم اشاره کرد و گفت: ۲ واحد مغازه جهت اشتغال جوانان روستا هم توسط پایگاه مقاومت هم ساخته شد.

به گفته این فرمانده پایگاه برای دانش آموزان نیازمند هم ۳ دستگاه تبلت به مبلاغ ۱۲۰ میلیون ریال خریداری و به خانواده‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها