نیکزاد از سفر معاون وزیر و راه شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیاء به استان اردبیل جهت بازدید و بررسی‌های ویژه وضعیت راه‌آهن، پل‌های اردبیل، تعریض سرچم و سرمایه‌گذاری شستا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۶۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک‌روزه معاون وزیر و راه شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیاء به اردبیل، اظهار کرد: با هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته برای بازدید و بررسی‌های ویژه وضعیت راه‌آهن، پل‌های اردبیل، تعریض سرچم و سرمایه‌گذاری شستا با میهمانان در اردبیل حاضر خواهیم شد.

وی افزود: طبق دعوتی که از خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و همچنین معاون قرارگاه خاتم الانبیاء به‌عمل آوردیم، با همراهی نمایندگان استان و استاندار به بازدید میدانی و بررسی وضعیت پروژه‌ها خواهیم پرداخت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت ویژه راه آهن برای اردبیل، ادامه داد: امسال نوبخت و اسلامی دو وعده اساسی با مفاد اتمام ایستگاه‌ها، اتمام کامل زیرسازی و همچنین ۱۰۰کیلومتر ریل‌گذاری به مردم اردبیل داده‌اند که اهالی شریف استان به جد پیگیر تحقق این وعده مسؤولان دولت هستند و در همین راستا آن را بررسی خواهیم کرد.

بررسی ویژه روند تعریض سرچم، پل‌های اردبیل و پروژه‌ی محلات ۱۳گانه با حضور معاون خاتم/پیگیری روند اقدامات شستا در اردبیل

نیکزاد بیان کرد: بررسی پروژه‌های زیرساختی حمل و نقل استان از جمله، قطعه‌های مختلف راه‌آهن، ایستگاه راه‌آهن و جاده‌های استان از برنامه‌های بازدید و بررسی خواهد بود؛ حضور معاون سردار محمد نیز برای بررسی روند تعریض سرچم، پل‌های اردبیل و پروژه‌ی محلات ۱۳گانه اردبیل است.

وی گفت:‌ پس از پیگیری‌هایی که امسال داشتیم، مهر ماه امسال با حضور مسئولان شستا برای سرمایه‌گذاری این مجموعه در اردبیل تصمیمات مهمی گرفته شد که در نشست پایانی این سفر، با حضور استاندار روند اقدامات این موضوع را نیز پیگیری خواهیم نمود.

گفتنی است، این سفر صبح چهارشنبه ۸ بهمن ماه با ورود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر و راه شهرسازی، معاون قرارگاه خاتم الانبیاء و نمایندگان مرکز استان به اردبیل انجام خواهد شد.

ارسال نظرات