فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای و کشف ۸ فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای و کشف هشت فقره سرقت در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۱۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای و کشف ۸ فقره سرقت در ملایرمحمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت‌های داخل خودرو و سایر سرقت‌ها و در راستای پاکسازی مناطق آلوده به جرم که از مطالبات مهم شهروندان و ناجا است، طی هماهنگی با دستگاه قضایی با اجرای مرحله دیگری از طرح پاکسازی توسط مامورین کلانتری ۱۱ شهداء، این طرح در یکی از مناطق مورد نظر پلیس اجرا شد.

وی افزود: در همین ارتباط مامورین این یگان با شناسایی مخفیگاه سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار تحت تعقیب، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، تعداد پنج نفر سارق لوازم و قطعات داخل خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: در بازرسی از این مخفیگاه آن‌ها اموال مسروقه‌ای شامل پنج دستگاه ضبط خودرو و آچارآلات، دینام و باطری خودرو، مدارک خودرو و شناسایی، هشت متر زنجیر دانه درشت تفریحگاه‌های شهرداری، چهار باند خودرو، یک لنگه درب فلزی بزرگ، یک عدد پنل ضبط، یک دستگاه لنز دوربین مداربسته و دو عدد جک خودرو را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مکان مقدار یک گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک عدد پایپ و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سلگی افزود: بلافاصله این متهمان به یگان انتقال داده شده و با انجام بازجویی فنی و تخصصی، به تعداد هشت فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرد که با تشکیل پرونده، متهمین تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضایی در اجرای مقتدرانه طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری سارقان افزود: مامورین انتظامی شهرستان با آمادگی حداکثری برای شناسایی و برخورد قانونی و سرسختانه با مجرمان در کنار مردم حضور دارند و ضروری است تا شهروندان به منظور کاهش فرصت‌های ارتکاب جرم به توصیه‌های انتظامی اجتماعی و پیشگیرانه پلیس عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار