جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

انجام تست تشخیص سریع کوید 19 در هامون

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تست تشخیص سریع کرونا در راستای قطع زنجیره کرونا در ادارات با هدف سلامت کارکنان در شهرستان هامون انجام شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۷۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: سازمان جامعه پزشکی سپاه استان در راستای مقابله و پیشگیری از کرونا اقدامات موثر و ارزنده ای را به بیماران و خانواده هایشان و افراد نیازمند ارائه کرده است و این خدمات همچنان تداوم دارد و در حال اجراست.
 
فاطمه کمیلی افزود: انجام تست تشخیص سریع کرونا ازپرسنل و مراجعین ستاد شبکه بهداشت و درمان توسط تیم سلامت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون در راستای طرح شهید سلیمانی اجرا شده است.

وی افزود: در پی ابتلای تعدادی از کارکنان  فرمانداری و بخشداری شهرستان هامون به بیماری کووید ۱۹، ساختمانهای این دو اداره توسط کارشناسان واحد سلامت محیط، بسیج جامعه پزشکی و ناحیه بسیج هامون ضدعفونی و گندزدایی شد. 

این مسئول ادامه داد: در راستای مهار ویروس منحوس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی تست تشخیص سریع کرونا از کارکنان ادارات صمت و شهرداری محمدآباد توسط تیم سلامت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون انجام شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار