خبرهای داغ:

دیدار مدیرکل سازمان تبلیغات استان سمنان با فرمانده سپاه شاهرود+ تصاویر

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان و هیأت همراه با فرمانده سپاه شاهرود دیدار و در راستای تعاملات و همکاری گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۳۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج، مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان مرکز شاهرود، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه و مدیر کانون بسیج مداحان شهرستان شاهرود و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد، سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام عبدالهی در ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان و خیرمقدم به وی با تاکید بر تعامل و همکاری با این سازمان در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه و بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در ابعاد فرهنگی و دینی مانند دو بال عمل کرده و منویات رهبر انقلاب را تحقق بخشند و باید این دو نهاد با تعامل و همکاری در این راستا مستحکم قدم بردارند.
وی بر تعامل و همکاری کامل سپاه و بسیج با سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام عبداللهی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز با تقدیر از تلاش‌های سپاه و بسیج در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی و تعامل و همکاری با نهاد‌ها و سازمان‌های انقلابی و فرهنگی بر استفاده و تعامل سازنده این دو نهاد تاکید کرد و گفت: باید در راستای خدمت به جامعه همه نهاد‌ها با هم هم افزایی داشته باشند و این تعاملات و همکاری‌ها باید منجر به خدمت به جامعه باشد.
وی با تاکید بر هم افزایی و همدلی سازمان تبلیغات اسلامی با بسیج و سپاه در تحقق اهداف عالیه نظام بویژه در موضوعات فرهنگی و دینی از حمایت‌های بسیج و سپاه از این سازمان استقبال و بر برگزاری جلسات هماهنگی بیشتر تاکید کرد.
در این نشست در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی و دینی و تعاملات اقشار بسیج با سازمان تبلیغات اسلامی بحث و تبادل نظر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار