مسئول سازمان بسیج رسانه

نظام ما همراهی مردم را در پیروزی هایش داشته است

بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: نظام ما همراهی مردم را در پیروزی هایی که بدست آورده داشته و اگر این همراهی را نداشت دچار فروپاشی شده بود.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۰۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود بصیری  مسئول سازمان بسیج رسانه ، در برنامه گام های استوار گفت: هر جامعه و انقلابی نیازمند سرمایه اجتماعی است. اگر مردم با نظام همراهی نکنند هیچ اتفاقی نمی افتد اما تفاوت ما با سایر انقلاب ها این است که ما باور و اعتقاد و ایمان به خداوند داریم که با سرمایه های اجتماعی کشورهای دنیا متفاوت است‌.

وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی در کشور ما متصل به حوزه اقتصاد یا تکنولوژی نیست که اگر پول نباشد بدنه از آن جدا می شود. نظام ما در حوزه پیروزی هایی که بدست آورده حتما همراهی مردم را داشته و اگر این را نداشت دچار فروپاشی شده بود.

بصیری ادامه داد: الان امریکا را ببینید از یک انتخابات سرافکنده بیرون آمده و دوپاره شده است. اما خب ما تحریم ها را پشت سر گذاشتیم و چطوری است که ما عبور کردیم و خیلی از کشورهای دیگر عبور نکردند؟ اینجا است که سرمایه اجتماعی نمود پیدا می کند و ما باید این را محکم حفظ کنیم.ما اگر پول نداشته باشیم اما مردم همراهمان باشند می توانیم پیروز باشیم.

وی درباره اینکه چطور می شود حق مطلب را ادا کرد؟ ادامه داد: شما باید سرمایه اجتماعی را حفظ کنید. شما رئیس جمهورتان می تواند در امریکا گلف بازی کند و بخشی از مردمش سرمایه ای نداشته باشند و با او همراهی کنند یا نه و اما در کشور ما حادثه ای مثل استفاده از خط ویژه توسط فردی همه را به واکنش می اندازد. مردم ما می گویند ما پای همه مشکلات و تحریم های کشورمان ایستادیم و توقع نداریم عده ای سهمیه بیشتری ببرند. حتی ساده زیستی رهبر انقلاب نیز می تواند الگوی خوبی برای مردم باشد.

رادیو انقلاب صدای گفتمان انقلاب اسلامی در ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول لغایت پایان بهمن‌ماه بر روی موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت است.

ارسال نظرات