۱۱۶ سبد معیشتی بین نیازمندان در رشتخوار توزیع شد

رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت: در مرحله دوم این رزمایش ۱۱۶ سبد معیشتی آماده و با حضورجمعی از مسئولان بین نیازمندان در سطح این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۴۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
سید علی حسین زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار بسیج در خراسان رضوی با اشاره به آغاز مرحله دوم نقش آفرینی این جمعیت در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان گفت: در مرحله دوم این رزمایش ۱۱۶ سبد معیشتی آماده و با حضورجمعی از مسئولان بین نیازمندان در سطح این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش مجموع این بسته‌ها را ۵۲۰ میلیون ریال اعلام و اظهار داشت: هر سبد توزیع شده در این طرح شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، رب گوجه، چای، قند و عدس به ارزش هر سبد ۴۵۰ هزار تومان است.

وی در ادامه در رابطه با طرح‌های حمایتی هلال احمر رشتخوار از نیازمندان، یادآور شد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا کنون در راستای حمایت از خانواده‌های دچار |آسیب از بیماری کرونا جمعیت هلال احمر رشتخوار فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده و همچنان نیز ادامه دارد، مهم‌ترین اقدامت صورت گرفته در این راستا، تهیه و توزیع سبد‌های حمایتی، شامل غذایی، بهداشتی، نوشت‌افزار، پوشاک، تجهیزات پزشکی و ضدعفونی با ارزشی بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و موسسات خیریه بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار، اذعان داشت: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه، هلال احمر نیز در قالب این رزمایش کمک‌هایی را از محل اعتبارات و منابع مالی سازمانی و همچنین کمک‌های خیرین به نیازمندان اختصاص داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها