تبریز- در راستای تحقق فرامین رهبرفرزانه انقلاب، سومین مرحله از توزیع کمک های مومنانه جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۵۵۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به نقش گوناگون هلال احمر در بحران کرونا گفت: در راستای اجرای تصمیمات ستاد کرونا جمعیت هلال احمر از بدو پیدایش کرونا به عنوان عضوی از ستاد ،تمامی کارها و اقدامات خود را با رویکرد قطع  زنجیره کرونا  پیگیری می‌کند.

حمید حسین پور ادامه داد: جوانان و داوطلبان و امدادگران و نجاتگران هلال احمر با ایفای نقش در غربالگری کوئید ۱۹ در مبادی ورودی شهرهاو اجرای طرح آمران سلامت و اجرای طرح ناظران سلامت که مزین به نام شهید سلیمانی است و برکات فراوانی در پی  داشته است و همچنین با توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی گام مهمی در مهار ویروس کرونا برداشته اند.

وی به نقش داوطلبان و خیرین درتهیه بسته های معیشتی اشاره و بیان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادامه لبیک گویی به فرمان امام خامنه‌ای مبنی بر کمک های مومنانه به خانوارهای متاثر از کرونا در چندین نوبت اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی کرده اند.

 حسین پور افزود: امروز سومین مرحله توزیع کمکهای مومنانه در قالب طرح دستیار از محل کمک‌های بین المللی را  پیش رو داریم که تعداد ۲هزار و ۸۶ بسته غذایی به ارزش ریالی هربسته ۵۳۰ هزار تومان جمعا به ارزش  یک میلیارد و صد میلیون تومان  محتوی روغن، برنج، ماکارونی،  حبوبات،  رب، قند،  عدس و چای خریداری شده و در میان جامعه هدف توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات