فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خبرداد:

گرامیداشت دهه فجر با 1040برنامه در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری گفت: چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب با اجرای 1040 برنامه در رده های بسیج و سپاه چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۳۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 بهمن همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امسال نیز با برنامه های ویژه و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بیشتر با رویکرد فضای مجازی و رسانه ای برگزار می شود.

سردار علی محمد اکبری، افزود: یکی از وظایف عمده ما در قالب کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان است.

وی ادامه داد: بالغ بر یکهزار و 40برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه فجر از 12 بهمن تا 22 بهمن طبق تقویم روزشمار اعلام شده اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: فضاسازی و بروزرسانی تابلوهای تبلیغاتی، نشست های خبری فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، آئین مهمانی لاله ها، رژه موتوری 12 بهمن که به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن از فرودگاه تا مصلی بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد و همچنین رژه خودرویی 22 بهمن، نورافشانی بام ایران و طنین بانگ الله اکبر همزمان با شب 22 بهمن در سراسر استان، تداوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با کرونا و کمک مومنانه و حمایت از نیازمندان، برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 10 و رزمایش بصیرتی طرح ثامن، از مهم ترین برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال می باشد.

سردار اکبری، افزود: رزمایش الی بیت المقدس 10 با اعلام رمز توسط فرمانده کل سپاه از طریق ارتباط تلویزیونی زنده همزمان با سراسر کشور روز 12 بهمن ساعت 15 آغاز می شود.

وی گفت: میقات صالحین و حضور حلقه های صالحین بسیج در میعادگاه های نماز عبادی سیاسی جمعه سراسر استان، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی با رویکرد تبیین دستاوردهای 42ساله انقلاب اسلامی، اجرای سرودهای پاتوقی، مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، اعزام محدود گروه های جهادی و بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده های معظم شهدای عرصه  سلامت، برپایی ایستگاه های سلامت، از دیگر برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در سطح استان چهارمحال و بختیاری است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، بیعت تاریخی عشایر غیور استان چهارمحال و بختیاری با حضرت امام خمینی(ره) در 20 بهمن 57 را سند افتخاری برای مردم استان برشمرد و گفت: به همین  مناسبت دیدار عشایر با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات