خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: مشکلات ما از دو کانون درون مرزی و برون مرزی ریشه می گیرد. به تعبیر مقام معظم رهبری دارای روحیه جهادی وانقلابی نیستند.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۶۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری سپاه استان با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) و سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه استان با محوریت تبیین برنامه‌های سپاه استان در ایام الله دهه فجر و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل ساله اول انقلاب در سالن جلسات روابط عمومی سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در این نشست ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت زهرا و فرا رسیدن ورود تاریخی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی و نقش رسانه در آگاهی بهش به جامعه بیان کرد: رسانه‌ها سربازان جنگ نرم و افسران جبهه اطلاع رسانی هستند و نقش موثری در انقلاب اسلامی و ابلاغ پیام انقلاب به سراسر جهان داشته اند.

وی با اشاره به جایگاه امام راحل در انقلاب گفت: برخی از بزرگان گفته اند که ما نظریه تجسم انسان کامل را در کتاب‌ها دیده بودیم، اما تجسم عینی انسان کامل را ندیده بودیم که این تجسم عینی را در حضور امام راحل دیدیم.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: بر اساس بیانیه گام دوم و برمبنای سخنان امام راحل که فرمودند: ما انقلاب را از صفر شروع کردیم، به برکت انقلاب، ابرقدرت شرق با رهبری شوروی سابق فرو پاشید و امام شش ماه پیش از ارتحال این پیش بینی را کردند که کمونیست به تاریخ می‌پیوندد و همین اتفاق جاری شد.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) عنوان کرد: کانون دوم که به رهبری آمریکا بود و به فرمان امام راحل در همان زمان که فرمودند: این کانون در حال احتضار است، این امر امروز در عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی دنیای غرب شاهد هستیم که در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد.

وی افزود: امروز نظام آمریکا مانند سرباز خسته و بی انگیزه‌ای است که در هر عرصه‌ای شکست خورده و انتخابات امروز آمریکا یک آبروریزی بزرگ برای آمریکا بود و شاهد هستیم که این دشمن انقلاب در حال سقوط و افول است.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز دستاورد‌های مختلفی داشته است و در کنار همه چالش‌ها دستاورد‌های بزرگی داشته ایم که بعضاً برخی سعی می‌کنند که این دستاورد‌ها را بی ارزش جلوه دهند. ما مشکلاتی داریم که از دو کانون ریشه می‌گیرد که یکی بیرون از مرز‌ها و دیگری در داخل مرزهاست. در بیرون از مرز‌ها دشمنان به دنبال راه‌هایی برای به زانو درآوردن ما هستند، اما برخی مشکلات مربوط به مسوولانی است که متاسفانه کارایی ندارند و به تعبیر مقام معظم رهبری دارای روحیه جهادی وانقلابی نیستند.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: نیروی جهادی هرجا وارد شود توسعه و پیشرفت ایجاد می‌شود طوری که با حضور نیرو‌های جهادی در تمام عرصه‌ها یک حصار قدرتمند در اطراف کشور ایجاد شده و هرجا تفکر جهادی ایجاد شده مشکلات ما رفع شده است.

وی بیان کرد: طبق آمار سال ۹۶، یکی از دستاورد‌های ما در بعد سیاسی است که به دنبال حضور مردم در عرصه‌های مختلف بودیم و امروز مردم سالاری ما در دنیا بی نظیر است و این میزان نقش دادن به حضور مردم و جریان‌ها و نیز استقلال کشور از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است. خیلی‌ها تلاش کردند این استقلال را به بیراهه بکشند که موفق نشدند.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: نفی مظاهر فرهنگی غرب در مقابل فرهنگ اسلامی که بعد از انقلاب نمود یافت، بسیار چشمگیر است نگاه رژیم پهلوی بر مبنای ارزش‌های غربی بود، اما امروز نگاه انقلاب نگاه دینی و اسلامی است. همچنین پیش از انقلاب زن یک ابزار تبلیغاتی بود و امروز جایگاه زنان ارتقا یافته و در شرایط برابر مردان قرار دارد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی، نظامی، اقتصادی و سایر عرصه‌ها عنوان کرد: جایگاه حوزه بهداشت و درمان قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست. پیش از انقلاب برای مداوای سرماخوردگی نیز پزشکانی از کشور‌های دیگر در ایران حضور داشتند. افزایش امید به زندگی.
تولید ۹۸ درصدی داروی مصرفی، پوشش ۹۵ درصدی بیمه درمانی ملت از دستاورد‌های مهم انقلاب است.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: همچنین پیشرفت‌ها و خودکفایی در حوزه کشاورزی، خودکفایی بیش از ۸۰ درصدی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از دیگر دستاورد‌های انقلاب است. از نظر ظرفیت، ایران پنجمین کشور جهان در ذخایر طبیعی، چهارمین رتبه نفت و دومین کشور ذخایر گاز است. دهمین کشور جهان از نظر بودجه آموزش و پرورش، رتبه اول جهان در بحث رشد باسوادان، رتبه دهم رشد امید به زندگی جهان از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب است.

وی گفت: با توجه به هجمه‌های موجود، رسانه‌ها انقلاب را با قاطعیت و شفاف برای جامعه بیان کنند. انقلاب اسلامی امروز به تمام جهان صادر شده و موج بیداری اسلامی سراسر جهان را فراگرفته است؛ لذا امیدواریم رسانه‌ها افسران خوبی برای انقلاب باشند تا با تزریق امید واقعی به جامعه در بیداری جامعه با انتخاب درست در انتخابات، موجبات توسعه و رفع مشکلات را فراهم آورند که این امر به برکت وجود مقام معظم رهبری و نیرو‌های جوان انقلابی امکان پذیر است.

۱۰۱۰/گ ویژه
ارسال نظرات
پر بیننده ها