خبرهای داغ:
تبریز- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر آذربایجان شرقی را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۹۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب و افزایش مشارکت آینده سازان میهن اسلامی در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه مبارک فجر  از جمله اهداف کارگروه کودک و نوجوان در طراحی و اجرای برنامه‌های این ایام  می باشد.

وی با قدردانی از مشارکت آموزش و پرورش به ویژه معاونت پرورشی، بهزیستی و صدا و سیمای استان در اجرای برنامه‌های این کارگروه گفت:افزایش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی در کنار اجرای مهرواره‌های متناسب با شعار سال یعنی جهش تولید از برنامه های دهه فجر امسال است.

بینش اجرای مهرواره مشاغل، افتتاح نمایشگاه دست سازه‌های بومی و محلی، برگزاری ویژه برنامه فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان مناطق محروم و حاشیه نشین با مشارکت دفاتر تسهیل گری استانداری و اجرای ده‌ها کارگاه هنری و ادبی در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان با موضوع دهه مبارک فجر را از جمله برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی برگزاری مسابقات هنری نظیر عکس نوشته و دابسمش از سرود‌های انقلابی و خوشنویسی از شعار‌های دوران انقلاب و نیز اجرای کارگاه ادبی انقلاب اسلامی در آینه ادبیات را از این ویژه برنامه‌های مناسب دانست و گفت: انجمن‌های عکاسی، شعر، داستان، نمایش و سرود که با حضور نوجوانان مستعد و برگزیده استان تشکیل شده است، جلسات ویژه‌ای به همین مناسبت در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهند کرد.

بینش  با بیان این‌که مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی برنامه‌های متنوعی را در قالب مسابقات و کارگاه‌های هنری و ادبی به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده‌اند، گفت: بسیاری از این برنامه‌ها در فضای مجازی و به صورت برخط در سامانه kpf.ir با مشارکت کودکان و نوجوانان علاقمند برگزار خواهد شد. ضمن آن‌که همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر ویژه برنامه‌هایی در سراسر استان اجرا می‌شود.

کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور ادارات و سازمان‌های مختلف استان تشکیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها