فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت وگو با "بسیج" خبر داد

اجرای بیش از 170 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان ابهر

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ابهر از اجرای بیش از 170 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۸۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) حگفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده از نخستین روز‌های قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی همواره حوادث و اتفاقات پر فراز و نشیبی را طی کرده است.
اجرای بیش از 170 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان ابهر


وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) احیاگر فرهنگ اسلامی در جامعه بود، تصریح کرد:در راستای به ثمر نشستن خون پاک شهدا و عدم وابستگی به دشمنان، احیای حکومت اسلامی و وحدت مردم با امام خمینی (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.


فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، سپاه ناحیه ابهر اقدام به برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه نموده است، تصریح کرد:شعار دهه فجر امسال"انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار"می باشد.


احمدی تبار افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های ابهر، هیدج و صائین قلعه، برگزاری نشست‌های روشنگری، افتتاح خانه محروم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده و جشن میلاد حضرت زهرا، خدمت مومنانه برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، غبارروبی مزار شهدا و رزمایش کمک مومنانه، دیدار با مبارزان انقلاب و انجام مصاحبه، گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از بیانیه گام دوم و تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت نمونه‌ای از برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان می‌باشد.


وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه‌ها گرامیداشت و تبیین دستاورد‌ها و سالگرد ۴۲ سالگی انقلاب است، تاکید کرد: حفظ روحیه انقلابی گری و مبارزه با استکبار ضروریات و نیاز‌های جامعه کنونی ماست که امیدواریم بتوانیم با حفظ این روحیه بر همه مشکلات غلبه کنیم.
ارسال نظرات