خبرهای داغ:

بیانیه مجمع فاطمی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر

همدان- مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

بیانیه مجمع فاطمی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجربه گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل إن الباطل کان زهوقا

دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است، انقلاب اسلامی با عزم، ایمان و نیروی انقلابی ملت ایران حول ولایت و رهبری امام خمینی (رحمة الله علیه) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ طومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های متعالی خود رقم زد .

فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی است تا دستاوردهای این انقلاب بزرگ مورد ارزیابی قرار گیرد؛ انقلابی که بدون اغراق می‌توان از آن به عنوان بزرگ ترین پدیده قرن یاد کرد.

ملت شجاع و بزرگ ایران با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت باعث پیروزی های مستمر در انقلاب و در تمامی بزنگاه‌های تاریخی پس از آن به خصوص در دوران دفاع مقدس شدند.

در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با روحیه شهادت طلبانه و با ایثار جان خود در جنگ علیه دشمن، با دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلابی خود پیروز شدند و در شرایط سخت پس از جنگ نیز با همین روحیه ایثار و جهاد به بازسازی خرابی‌های جنگ پرداخته و سپس در سال‌های تحریم‌های ظالمانه دولت‌های استکباری، ملت ما ثابت کردند که رسم ایثار و صبر و وفاداری به انقلاب و رهبری آن را از خمینی کبیر خوب آموخته‌اند و به راحتی دست از نظامی که به سختی آن را به دست آورده اند نخواهند کشید .

در این مقطع حساس تاریخی، شاهد تهدیدهای نظام سلطه در برابر ملت انقلابی ایران بوده که تاریخ درخشان و پر افتخار انقلاب اسلامی ثابت خواهد کرد که ملت بزرگ ایران به درستی از این پیچ تاریخی عبور خواهد نمود. این ملت شریف با ایمان، با روحیه و اراده پولادین، رمز عبور خود را از این مشکلات و چالش های پیش رو را در پرتو تدابیر رهبر معظم انقلاب می‌بیند.

حال که در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران هستیم دانش‌آموزان مجمع فاطمیون استان همدان، در این ایام که متبرک به نام شهید اسلام، سردار نامدار سپهبد قاسم سلیمانی است، با تأسی از آن شهید بزرگوار، آمادگی خود را برای پشتیبانی از ولایت و اطاعت از فرامین رهبر کبیر انقلاب اعلام داشته تا جلوه‌ای عظیم از همبستگی ملی و چهل و دو سال پیشتازی دانش‌آموزان ایران اسلامی را در تمام عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی به نمایش بگذاریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات