فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ خبر داد:

گرامیداشت دهه فجر با اجرای 42عنوان برنامه در کوهرنگ

به منظورحفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جوان درایام دهه مبارک فجر42عنوان برنامه در این شهرستان برگزارمی شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۰۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ پاسدار عزیز موسایی در گفتگو با خبرنگار ما؛ دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  را فرصت مغتنمی برای بازخوانی مبانی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی برشمرد.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی را بگیرند، تا در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.

موسایی، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی برای نسل های بعد از انقلاب را ازمهمترین وظیفه ها عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، برگزاری نشست های بصیرتی، زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری ویژه 12بهمن و22بهمن، نشست با متعمدین و بزرگان طوایف، غباررویی گلزارشهدا و سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهداء، گرامیداشت سالروز بعیت بختیاریها با امام راحل در 19بهمن و فعالیت متنوع با موضوع فجر چهل و دوم در فضای مجازی، اجرای سرودهای دانش آموزی و یادواره شهدا، افتتاح طرح های عمرانی و مسکن محرومین را از برنامه های شاخص ایام الله دهه فجر در شهرستان کوهرنگ عنوان کرد.

 

ارسال نظرات