سرهنگ علی نوزی زاده: : بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، تبینی و بصیرتی به صورت مجازی و حضوری ویژه بزرگداشت یوم الله دهه فجر توسط کمیته بسیج و نیرو‌های مسلح در سطح استان یزد اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۱۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دبیر کمیته بسیج و نیرو‌های مسلح ستاد دهه فجر یزد با اشاره به ضرورت بزرگداشت ۲۲ بهمن، گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، تبینی و بصیرتی به صورت مجازی و حضوری ویژه بزرگداشت یوم الله دهه فجر توسط کمیته بسیج و نیرو‌های مسلح در سطح استان یزد اجرایی می‌شود.

سرهنگ علی نوری‌زاده با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا ویژه برنامه‌های گرامیداشت ۲۲ بهمن با محدودیت‌های کرونایی در سطح پایگاه و نواحی مقاومت بسیج در استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های متنوع را از جمله سرفصل‌های در دستور کار ویژه برنامه‌های دهه فجر در کمیته بسیج و نیرو‌های مسلح ستاد دهه فجر استان یزد دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران نظامی الهی و برگرفته از ارزش‌های والای مکتب ناب محمدی است.

دبیر کمیته بسیج و نیرو‌های مسلح ستاد دهه فجر استان یزد در ادامه با اشاره به ضرورت حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: محرومیت زدایی و تلاش برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به اقشار مختلف به ویژه در شرایط بحرانی شیوع کرونا مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام است.

سرهنگ نوری‌زاده با بیان این‌که بیش شود ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، تبیینی و بصیرتی به صورت مجازی و حضوری ویژه بزرگداشت یوم الله دهه فجر توسط کمیته بسیج و نیرو‌های مسلح در سطح استان یزد تدوین و اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه در بیستم بهمن ماه، شاخص‌ترین برنامه بزرگداشت دهه فجر امسال در استان یزد است.

وی در پایان رژه موتوری در ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه ویژه استقبال نمادین و راهپیمایی خودرویی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار کمیته بسیج و نیرو‌های مسلح ستاد دهه فجر استان یزد دانست و بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال مسابقات علمی و آموزشی بسیج در سطح پایگاه‌ها و نواحی بسیج استان یزد برگزار می‌شود.
ارسال نظرات