خبرهای داغ:
مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان طبس خبر داد:
مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان طبس گفت: در سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ناحيه مقاومت بسيج طبس بالغ بر ۱۰۰ ویژه برنامه را در سطح شهرستان برگزار می کند.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی ، مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی ضمن گراميداشت سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما باید به عوامل پيروزی انقلاب اسلامی توجه کنيم، چرا که سه عامل سبب پيروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم پهلوی شد .
وی تصریح کرد: نقش مردم و حضور آنها از همه قشرها و گروهها در براندازی رژیم شاه، ایمان و معنویت همراه با بصيرت که با توجه به اعتقادات مذهبی یک مسئله اعتقادی و بنيادی بود و نقش رهبری الهی و معنوی سومين عامل پيروزی ما بود که در واقع پيوند دهنده دو عامل قبلی است و اگر این نقش نباشد، دو عامل قبلی بی اثر می ماند و این سه عامل اصلی پيروزی انقلاب اسلامی بود.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج طبس گفت: هر جایی که به این سه عامل توجه شده است، سبب معنویت شده و هرگاه نقش هر کدام کمرنگ شود دشمنان از همين راه رخنه خواهند کرد و این سه عامل سبب پيروزیهای درخشان ما شده است.
خبازی افزود: بسيج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظيفه خود می داند ویژه برنامه هایی را در سطح رده های مقاومت بسيج برای تبيين دستاورد های انقلاب اسلامی به نسل جوان برگزار کند.
وی ادامه داد: در سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ناحيه مقاومت بسيج طبس ۱۰۰ ویژه برنامه و ۱۴ برنامه شاخص در سطح شهرستان در حوزه های بسيج ، مساجد، محلات، آموزشگاه ها و پایگاه ها با محوریت کميته دفاعی امنيتی برگزار می کند.
مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان طبس خاطرنشان کرد: برنامه های بسيج در بخش های متعددی انجام می شود که یک بعد آن جنبه گراميداشت و جنبه های پيروزی انقلاب با محتوای روشنگری و بصيرتی است که در اکثریت پایگاه ها انجام می شود.
خبازی اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر سومین مرحله از گام سوم رزمایش کمک های مومنانه در این دهه در سطح شهرستان طبس اجرا خواهد شد.
وی به بيان مهمترین برنامه های بسيج در دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری یادواره شهدا ، اعزام تيم های جهادی ، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محله ای ، جلسات روشنگری و ارائه ميز خدمت، رزماش های الی بیت المقدس ،کمک های مومنانه و اهدای جهیزیه در مناطق محروم از مهمترین برنامه های دهه فجر در طبس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها