امام جمعه شهر بِن:

خون پاک شهدا عامل اصلی پایداری انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهر بن ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر همگان را به پاسداشت خون شهدا توصیه کرد و گفت: خون پاک شهدا عامل اصلی پایداری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۶۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

  به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین میر افضلی در جمع مسئولین ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم در گلزار شهدای شهر بن به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: اگر امروز ما دهه فجر را جشن می گیریم و از پیشرفت و استقلال کشور و رهایی از رژیم طاغوت خوشحال هستیم باید بدانیم که همه اینها به برکت خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آن دلاور مردان در طول این  سال هاست.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی گمان می کردند که این انقلاب سریعا ساقط خواهد شد ولی وقتی دیدند این نظام به سرعت در حال پیشرفت است به دشمنی و تحریم و تهدید روی آوردند و سعی کردند نگذارند این انقلاب چهل سالگی خود را ببیند ولی به کوری چشم همه دشمنان داخلی و خارجی در حال برگزاری جشن های چهل و دومین سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند هستیم.

این مقام مسئول خاطر نشان  کرد: شب تاریک و ظلمانی رژیم طاغوتی پهلوی به واسطه ایمان و اعتقاد راسخ امام خمینی رحمه الله علیه و پیروی مردم از آن پیر فرزانه از بین رفت و صبح پیروزی با به ثمر نشستن خون پاک شهیدان طلوع کرد و ان شاءالله به ظهور منجی عالم بشریت ختم خواهد شد.

میرافضلی اظهار داشت: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی به ما آموخت که سازش و تسلیم در برابر استکبار جهانی نه تنها ما را به پیشرفت نخواهد رساند بلکه سبب عقب ماندگی و ویرانی همچون لیبی و مصر و ... خواهد شد بنابراین ما باید به نسل جوان خود این نکته را یادآور شویم همانگونه که در زمینه های هسته ای و نظامی و علمی و پزشکی  با تکیه بر توان داخلی و مقاومت توانستیم به پیشرفت برسیم شرط پیروزی در جنگ اقتصادی هم همین مقاومت و توجه به نیروهای جهادی و انقلابی است.

ارسال نظرات