خبرهای داغ:
حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اينکه انقلاب اسلامی ما حرف قرآنی، اهل بیتی و اسلام ناب است، گفت: امروز تمام ملت های دنیا، ایران را به عنوان پرچمدار مبارزه با ظلم در تمام عالم می دانند.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۸۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی امروز در مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: تامین نیاز‌های مادی و معنوی بشر بزرگترین خواسته اوست که سعی دارد تا آن‌ها را در بالاترین حد تامین کند لذا همه اقدامات بشر در طول تاریخ در این راستا است.

وی ادامه داد: اکثر انسان‌ها در طول تاریخ به خواسته‌های مادی و معنوی خود نرسیدند، چون راه را درست نرفتند و از هدایت و مسیری که خدا برای بشر در نظرگرفته غفلت کردند.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: خداوند در کوران عصر جاهلیت پیامبر اکرم (ص) را فرستاد و کتاب آسمانی خود را برای هدایت بشر به وسیله ایشان نازل کرد لذا همه آیات قرآن برای رساندن پیام خدا به مردم برای هدایت بشریت به وسیله فرستاده الهی حضرت محمد (ص) است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: متاسفانه تمام مشکلات بشر ناشی از دشمنی، دشمنان است بنابراین تنها راه مایوس ساختن دشمن ناکام ساختن و انهدام دشمن است که در گرو تشکیل حکومت اسلامی است که اتفاق افتاد.

وی با اشاره به آیات سوره مبارکه فتح درتفضیل اکمال دین و نعمت، گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، امروز تنها جایی که می‌تواند عَلَم واقعی عمل به قرآن و اصول دین را دید جریان حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام رحیم آبادی تصریح کرد: قرآن حرف روز است و انقلاب اسلامی ما حرف قرآنی، اهل بیتی و اسلام ناب است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: بزرگترین ویژگی بیعت کنندگان با، ولی امر مسلمانان و انقلاب کنندگان این که خدا از آن‌ها راضی است، دوم داشتن آرامش قلبی و باطنی است و سوم گشایش و پیروزی نزدیک است.

وی اظهار داشت: امروز امن‌ترین کشور دنیا؛ جمهوری اسلامی است و امن‌ترین و آرام‌ترین قلوب را پیروان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت دارند.

حجت الاسلام رحیم آبادی، ولایتمداری و بیعت همه مسئولین و مردم را راه حل رفع مشکلات اقتصادی دانست و گفت: در عرصه‌های دیگر درخشیدیم، اما در اینجا با این فرمول می‌توان مشکل را حل کرد.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان افزود: امروز تنها راه دشمنان توبه یا فرار است لذا هرگز امکان مقابله با ما را ندارند این را در عمل و رفتار خودشان و همچنین در سیلی‌های محکم انتقام آمیزی که جمهوری اسلامی به آمریکا و ایادی آن زد می‌بینیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران الگوی ملت‌های آزادی خواه جهان است، گفت: امروز تمام ملت‌های دنیا، ایران را به عنوان پرچمدار مبارزه با ظلم در تمام عالم می‌دانند.

حجت الاسلام رحیم آبادی بیان کرد: امروز جریان بیداری مردم را حتی در کشور‌های اروپایی و خود آمریکا می‌بینیم که قطعا بنا به فرمایش امام راحل ناشی از صدور انقلاب اسلامی به دنیا است.
 
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه بارش رحمت الهی در حاکمیت حکومت اسلامی همچنان ادامه دارد، گفت: امروز دشمنان هرگز جرات ایستادگی و مقاومت در برابر منتظران ظهورامام عصر (عج) را ندارد.

وی گفت: هدف از انقلاب اسلامی وصول به نقطه اوج عالم یعنی ظهور مهدی موعود (عج) است.
وی به برخی فرمایشات امام خمینی (ره) اشاره کرد؛ " تمام دستگاه‌های جامعه باید بر این معنا توجه کنند که خود را برای ظهور حضرت مهدی (عج) مهیا کنند. انقلاب اسلامی با تایید خداوند منان در سطح دنیا در حال گسترش است که با گسترش آن قدرت‌های شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و زمینه برای حکومت مهدی مهیا خواهد شد، هان‌ای مستضعفان بر مستکبران عالم بشورید و حق خود را آن‌ها بگیرید که وعده الهی حق و تخلف ناپذیر است"

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: امام خمینی فرمودند: " نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت مهدی (عج) است. "

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ادامه داد: تمام این خوبی‌ها و برکات حکومت اسلامی با سختی همراه است و دشمنان زخم خورده با نفاق، نفوذ و فتنه درصد ضربه زدن به مسلمانان هستند، همان گونه که در طول تاریخ اسلام شاهد هستیم.

وی به حماسه مردم ایران در ۹ دی ماه اشاره کرد و گفت: ملت ایران در قبال جریان نفوذ، فتنه و مبارزه با اسلام و آتش زدن پرچم امام حسین (ع) حماسه آفرید و فتنه را خواباند، لذا باید مراقب نفوذ‌ها باشیم و نگذاریم امام عصر ما زندانی جریان‌های نفوذ بماند و ظهور به تاخیر بیفتد.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: امیدواریم ملت ایران با تیزبینی و بصیرت که الهام گرفته از نگاه امامت و ولایت است امر بزرگ خدای متعال را در حاکمیت حکومت اسلامی و انسان‌های مومن جدی بگیریم و انشاءالله با همدلی و پیروی محض از، ولی فقیه این امانت بزرگ را بزودی به دست صاحبش برسانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها