خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز :

اهدا ۷۱ سری جهیزیه در ایام دهه فجر/ ۱۵۰۰ بسته معیشتی در البرز توزیع می شود

سرهنگ طاهرخانی گفت: اجرای مرحله نهم کمک های مومنانه در قالب توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و همچنین آغاز اهدای ۷۱ سری جهیزیه با همکاری اوقاف و امور خیریه و موقوفه حاج حسین خزانه در دهه فجر اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۶۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

 
سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر بیان کرد: جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» با اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه درسطح شهرستان البرز برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه ریزی‌هایی که سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز صورت گرفته و عنوان برنامه توسط رده‌های مختلف سپاه اجرا خواهد شد که این برنامه‌ها شامل دیدار با ائمه جمعه شهرستان، نواختن زنگ انقلاب با حضور ۵۰ هزار دانش‌آموز در برنامه شاد با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با سه عنوان گشت رضویون، شامگاه یاد یاران و ایجاد تور‌های ایست و بازرسی می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز در ادامه اظهار کرد: برگزاری مراسم جشن‌های میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر، برگزاری نشست‌های بصیرتی در همه رده‌های مختلف بسیج، برگزاری میز خدمت ۱۰ شب ۱۰ مسجد با حضور مسئولین شهرستانی در سطح شهرستان توسط بسیج ادارات از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر در شهرستان البرز می‌باشد.

وی با اشاره به برگزاری نهمین مرحله از نهضت رزمایش کمک مومنانه افزود: اجرای مرحله نهم کمک‌های مومنانه در قالب توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا و همچنین آغاز اهدای ۷۱ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان با همکاری اوقاف و امور خیریه و موقوفه حاج حسین خزانه از دیگر برنامه‌های شاخص شهرستان البرز در ایام الله دهه فجر می‌باشد.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه تصریح کرد: بخش دیگری از برنامه‌های این ایام مبارک دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گلباران مزار شهدا، برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن در تمام شهر‌ها و روستا‌های شهرستان می‌باشد و لازم به ذکر است تمام این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت افراد، به یاری خداوند و با کمک بسیجیان سرافراز و همه دستگاه‌های مرتبط اجرا خواهد شد.

3001/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار