دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر با امام جمعه اشکذر

همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، صبح امروز اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر با امام جمعه اشکذر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۱۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر، حجت الاسلام مهدی کفاش مسئول دفتر نمایندگی ناحیه، حجت الاسلام پورقیومی مسئول سازمان تبلیغات اشکذر به همراه جمعی دیگر از مسئولان و اعضای ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر دیدار نمودند.
در این مراسم ابتدا سرهنگ هاتفی ضمن بیان گزارش عملکرد ناحیه مقاومت بسیج پیرامون سه موضوع اقدامات صورت گرفته در راستای دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده یزد و چهارمین یادواره سرداران و ۳۰۵ شهید شهرستان، طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا و نیز اعلام برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان اشکذر پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام پورقیومی نیز پیرامون برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر و تشکیل ۱۹ کارگروه در این زمینه مطالبی ارائه نمودند.
در پایان حجت الاسلام طالبیان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) بیان کردند به نظر می‌رسد حکمت خداوند پیرامون برخی مسائل چنین مقدر شده است که تقارن برخی مسائل و رویداد‌ها با یکدیگر نشانه‌ای برجسته کردن و اهمیت آنان باشد چنانکه در حادثه کربلا و عاشورا، حاصل تلاش سه وجود اثرگذار یعنی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و امام زین العابدین علیه السلام است که برحسب تقدیر الهی میلاد این سه نور پاک نیز با یکدیگر تقارن و نزدیکی پیداکرده است.
وی در ادامه افزود به نظر می‌رسد اینکه روز تولد حضرت امام خمینی (ره) مصادف با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها باشد نیز حکمت ان این باشد که خداوند مقدر کرده یکی از جنبه‌های کوثر و خیر کثیر بودن حضرت فاطمه زهرا (س) را بدین گونه به مردم معرفی نماید.
امام جمعه اشکذر در ادامه بیان کردند: نام نهادن ایام الله دهه فجر که به اقتباس از ایات سوره فجر برگرفته شده است حائز این نکته است که پیرامون تفسیر این ایات نیز کمی تدبر کنیم چرا که خداوند پس از قسم‌های مختلف، به بیان سنت‌های الهی می‌پرازد که لازم است پیرامون حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه امام و شهدا دقت بیشتری داشته باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار