خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با بسیج:

بزرگ‌ترین محصول انقلاب اسلامی مکتب «حاج قاسم سلیمانی» است

همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بزرگ‌ترین محصول انقلاب اسلامی مکتب «حاج قاسم سلیمانی» و همچنین درخشش انقلاب در عرصه‌های گوناگون است.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸

بزرگ‌ترین محصول انقلاب اسلامی مکتب «حاج قاسم سلیمانی» استسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند و مجاهدینی که در دفاع مقدس این مسیر را ادامه دادند و جانشان را در دفاع از انقلاب و نظام تقدیم کردند، اظهار داشت: به فرمایش حضرت امام (ره) انقلاب ما انقلابی مردمی و مکتبی بود و ادامه آن هم قطعاً با همین دو محور خواهد بود.

وی گفت: این شجره طیبه امروز تکثیر شده و در اقصا نقاط جهان اسلامی توانسته مولودهایی داشته باشد و به کمک مظلومین و مستضعفان جهان بیاید و ما هم خدا را شاکریم که در راه اعتلای این انقلاب قدم برمی‌داریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: امروز انقلاب ما به جایی رسیده که دشمنی دشمنان و بدخواهی بدخواهان جهان به ویژه رژیم منحوس آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در آن اثری ندارد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین محصول این انقلاب مکتب «حاج قاسم سلیمانی» و همچنین درخشش انقلاب در عرصه‌های گوناگون است، ادامه داد: برخی از چالش‌هایی که در زمینه‌های اقتصادی اجتماعی و سیاسی در جامعه ایرانی وجود دارد با صبر و بصیرت و حلم انقلابی مردم رفع خواهد شد.

بقایی ابراز داشت: در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ما برنامه‌های متنوعی را برای بسیجیان و عموم مردم تدارک دیده‌ایم که از جمله آنها برگزاری مسابقات از بیانیه گام دوم به صورت مجازی، اجرای مراسمات و جشن‌ها به صورت حقیقی و مجازی در پایگاه‌های مقاومت و مساجد و همچنین اجرای برنامه‌های ورزشی به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان و افتتاح برخی پروژه‌ها از جمله افتتاح پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت و منازل مسکونی برای نیازمندان است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه‌‌ای که در این ایام برگزار می‌شود نورافشانی در شب ۲۲ بهمن و همچنین رژه خودروی در روز ۲۲ بهمن در سطح شهر همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات