خبرهای داغ:
بخشدار پیرسلمان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۵ پروژه عمرانی در بخش پیرسلمان

اسدآباد- بخشدار پیرسلمان از افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ پروژه عمرانی در بخش پیرسلمان در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۵ پروژه عمرانی در بخش پیرسلمانمحمود فیروزبخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ پروژه عمرانی در بخش پیرسلمان طی ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۵۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیاردو ۶۳۱ میلیون تومان طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری و پنج پروژه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان طرح‌های قابل کلنگ‌زنی است.

بخشدار پیرسلمان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این بخش در ایام الله دهه فجر گفت: به مناسبت سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های فرهنگی نیز از جمله فضاسازی و آذین‌بندی سطح شهر آجین و روستاهای تابعه، به صدا درآمدن زنگ انقلاب، رژه خودرویی و ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عطرافشانی و احترام به مقام شامخ شهدا، مراسم پاسداشت روز زن به مناسبت تولد حضرت فاطمه (س)، برگزاری میز خدمت در سطح روستاهای بخش، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در بخش پیرسلمان است.

فیروزبخت تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراسمات جشن در سطح روستاهای این بخش در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:با پشتیبانی‌های فرماندار و نماینده شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی آهنگ توسعه در بخش پیرسلمان آغاز شده که امید است به فضل خداوند متعال و پشتیبانی‌های این عزیزان شاهد پیشرفت روزافزون این بخش در آینده باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات