خبرهای داغ:

دوربرگردان سه‌‌راهی محور سلماس - ارومیه افتتاح شد

دور برگردان سه راهی تمر در محور سلماس - ارومیه با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۹۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، دور برگردان سه راهی تمر در محور سلماس - ارومیه با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری و فرماندار سلماس افتتاح شد.

23 پروژه مخابراتی به صورت همزمان در مرکز مخابراتی رسالت با اعتبار بالغ با ۸۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان  سلماس افتتاح شد..

عملیات اجرایی گاز رسانی به محور سنجی یک بخش کوهسار شامل روستاهای علی بلاغی، آغ برزه، خورخورا، سنجی، قزل کند به صورت همزمان در روستای علی بلاغی با اعتبار بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری و فرماندار سلماس آغاز شد.

دهه فجر نقطه ثقل تاریخ انقلاب است

 اعضای شورای اداری سلماس به مناسبت آغاز دهه فجر با حجت‌الاسلام طباطبایی امام جمعه سلماس دیدار کردند.

امام جمعه سلماس در این دیدار دهه فجر را نقطه ثقل تاریخ انقلاب دانست و اضافه کرد: این ایام فرصت مغتنمی برای بازخوانی آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل است.

وی بر لزوم تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: عمل کردن به این بیانیه، چله دوم انقلاب را در مسیر رشد و شکوفایی قرار خواهد داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، اجرای میز خدمت جهادی به مناسبت  ایام الله دهه فجر توسط پایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اداره مخابرات و ارائه خدمات به همشهریان،

برپایی ایستگاه سلامت و فرهنگی همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام  خمينی(ره) به میهن، رژه موتوری نیروهای مسلح سلماس از دیگر برنامه‌های نخستین روز دهه فجر بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات