نماینده ولی فقیه در مازندران:

عقلانیت امام مانع سازش با آمریکا شد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران عقلانیت امام را مانع سازش با استکبار و امریکا دانست و گفت: اگر چالش با امریکا هزینه دارد سازش با امریکا هم هزینه بیشتری دارد.
کد خبر: ۹۳۱۶۶۱۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
عقلانیت امام مانع سازش با آمریکا شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در نشست بصیرتی در پایگاه بیت الزهرا (س) ساری ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب به  جایگاه رفیع امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: دو عنصرایمان و اخلاق در وجود امام به روشنی دیده می‌شد و ایشان این خصلت‌ها را به مردم عرضه می‌نمود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید انگیزه امام و مردم را در انقلاب باز بینی کنیم، افزود: اگر انگیزه‌ها تغییر کند در تداوم انقلاب تاثیر می‌گذارد.
 
عقلانیت امام مانع سازش با آمریکا شد
 آیت الله محمدی لائینی با تصریح بر اینکه درست است که باید مطالبات مادی داشته باشیم، ولی انگیزه اصلی انقلاب معنوی، ایمانی و الهی بوده است، ادامه داد: اگرانگیزه‌ها از این مسیر فاصله بگیرد در انقلاب اثرگذار است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران عقلانیت امام را مانع سازش با استکبار و امریکا دانست و گفت: اگر چالش با امریکا هزینه دارد سازش با امریکا هم هزینه بیشتری دارد.

آیت الله لائینی در پایان سخنان خود به مسئله انتخابات هم اشاره و خاطرنشان کرد: مردم باید در انتخابات پیش رو افراد را با دومعیار ایمان و عقلانیت انتخاب کنند تا انقلاب باقی بماند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار