مدیر عامل گروه صنعتی پلورسبز:

ظرفیت های حمل و نقل ریلی کشور در خیلی موارد نادیده گرفته شده است

سیدکیوان امام مدیر عامل گروه صنعتی پلورسبز اظهارداشت: گروه صنعتی پلورسبز از بدو تاسیس تا کنون با اتکا به یاری خداوند قادر نقش بسزایی را درتولید و نوسازی ناوگان ریلی،مسافری،مترو و باری داشته است.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۰۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی شرکت پلور سبز، سیدکیوان امام مدیر عامل گروه صنعتی پلورسبز اظهار داشت: گروه صنعتی پلورسبز از بدو تاسیس تا کنون با اتکا به یاری خداوند قادر نقش بسزایی را درتولید و نوسازی ناوگان ریلی،مسافری،مترو و باری داشته است.

بدون تردید، مطابق با منویات مقام معظم رهبری درخصوص ارتقا و توجه به تولید،استفاده از ظرفیت های داخلی و اتکا به توانمندی های متخصصان ایرانی و ایجاد اشتغال و رونق تولید و بومی سازی این صنعت مهم و حیاتی در میهن اسلامی عزیزمان را می توان مهمترین شاخصه عملکرد این گروه صنعتی در نظر گرفت.

وی افزود: در طول یکسال گذشته و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و به تبع آن کاهش سفرهای بین شهری و افول شدید رونق گردشگری، خریداران نیز با مشکلات اقتصادی کلانی مواجه گردیده اند به طوریکه ظرفیت های تولیدی واگن های مسافری این مجموعه و قرداد های جاری و همچنین ظرفیت های تولیدی کارخانجات درحالت تعلیق قرار گرفت که نتیجتا حجم مطالبات سنگین و عدم گردش مالی مناسب این مجموعه و این تولیدات را با مشکلات اساسی اقتصادی درگیر نمود.

سیدکیوان امام افزود: با این همه و با تجربه و تمرکز روی ساخت بیش از 150 واگن مسافری درجه 1 تاکنون، در جهت پیشبرد اهداف عالیه صنعت کشور و پشت سر گذاشتن این موانع و مشکلات کلان اقتصادی تهدید ها را به فرصت تبدیل نموده و شروع به طراحی و تولید سیستم تهویه و بوژی(عامل محرکه) واگن که ان شالله با تولید انبوه نیاز به واردات این دوقطعه حساس و مهم رفع خواهد شد و همچنین واگن های باری با ظرفیت تولید 150 واگن درسال مطابق با جزئیات فنی مورد نظر مشتری و همچنین طراحی کاملا بومی واگنت های معدنی با ظرفیت 1000دستگاه واگن در سال نموده است

وی همچنین افزود: مجموعه های فلزی از جمله اتاق بار کامیون شاسی تریلر و کمپرسی و انواع واگن های معدنی میتوانند در فرایند تولید کارخانه قرار بگیرند. مفتخریم با توکل به خداوند و رهنمون های مقام معظم رهبری،تمامی مراحل طراحی وتولید را با استفاده از توانمندی های داخلی بومی سازی نموده و تولید انجام شود. امید است با حمایت های هرچه بیشتر مسئولین در حمایت از تولید وصنعت پر اهمیت حمل و نقل ریلی گامی موثر در ارتقا نام کشورمان در این صنعت برداریم.

ارسال نظرات