بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته زن

همدان-سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت هفته زن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۲۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته زنبه گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و هفته زن بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«انا اعطیناک الکوثر؛ فصل لربک وانحر؛ ان شانئک هوالابتر»

دهه فجر 1399 با شعار جهش تولید در چهل و دومین بهار انقلاب با میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی رهبر کبیر انقلاب قرین گشته که با استشمام رایحه دل‌انگیز یاس جانی تازه یافتیم .

سلام ما و همه اهل جهان بر زهرای مرضیه (س) باد که کوثر است و سرچشمه خیر کثیر و سرور زنان عالم. طریق حضرت زهرا (س) رفتن و اقتدا به او کردن را حکیم فرزانه‌ای به زنان ایرانی آموخت که با طراحی و ایجاد انقلاب اسلامی، جهان را دگرگون ساخت. هم او بود که تنها سه ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روز میلاد حضرت صدیقه کبری(س) را روز زن نامید. مردی که خود از سلاله زهرا(س) بود و زادروزش مقارن سالروز میلاد مبارک آن بانو، روز میلاد خجسته برترین زنان جهان را روز زن شناخت تا نقطه آغاز عزیمت و حرکت زنان و منتهای این حرکت را مشخص سازد.

روز میلاد کوثر قرآن، فاطمه اطهر(س) و روز زن در حالی فرا می‌رسد که از یک سو الگوهای نخ نما و فرسوده‌ای که قرن‌های متمادی توسط استکبار فرهنگی برای زنان سراسر دنیا ارائه و ترویج می‌شد، شدیدا رنگ باخته‌اند و جذابیت و مقبولیت خود را از دست داده‌اند، آن هم دقیقا در مهد زایش و شکل‌گیری تئوری‌های رنگارنگی که داعیه دفاع از حقوق زنان را دارند. موجی از ستیز و ناسازگاری با زنان مسلمانی آغاز شده است که به ویژه در حرکت بیداری اسلامی، عزم و آهنگ دگرگون ساختن خویشتن را جزم کرده‌اند و از نظام فکری و اجتماعی که برایشان خواسته‌اند و ساخته‌اند روی گردانده‌اند! در این میان به نظر می‌رسد جفایی که به زن، انسانیت او، هویت زنانه او و استعدادها و قوای سرشار او شده بیشتر و فجیع تر از همه اعمالشان بوده است.

بسیج جامعه زنان ضمن تبریک میلاد بانوی دو عالم به محضر امام عصر(عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و همه علاقمندان و رهروان ایشان در سراسر عالم، در آغاز دهه فجر فاطمی عموم مسلمین را به در پیش گرفتن رویه‌ای فاطمی در اداره امور و پایداری و استقامت در برابر هجوم اشرار عالم دعوت می‌کند و ضمن توجه سیره عملی امام راحل و بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) آمادگی خود را برای تحقق اهداف این نظام الهی اعلام می‌کند و به تأسی از بانوی بزرگ دو عالم دلاورانه دوشادوش حقیقت و حق طلبان خواهد ایستاد و از آن پاسداری خواهد نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار