خبرهای داغ:
طاهری گفت: ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان در دو بخش دولتی و خصوصی در شهرستان تاکستان در حوزه شهری و روستایی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۸۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رضا طاهری فرماندار شهرستان تاکستان در دیدار با امام جمعه تاکستان که با حضور فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی تاکستان، مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تاکستان و مسوولان دستگاه‌های این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) بیان کرد: دهه فجر با همکاری سپاه و بسیج و ادارات ۱۵۰ عنوان برنامه در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا، برگزاری مراسمات ویژه ایام دهه فجر متفاوت از سال‌های گذشته است و این در حالی است که تاکستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و ۲۲ نفر در بیمارستان این شهر بستری هستند و ۹ نفر در شرایط بدی به سر می‌برند.

فرماندار تاکستان اظهار کرد: بر همین اساس لازم است تا مسئولین و مردم همکاری لازم را در این شرایط داشته باشند و در همین راستا طرح شهید سلیمانی با حضور در سپاه و بسیج اجرا شد که بسیار موفق بوده و میزان قابل توجهی در پیشگیری و مقابله با کرونا تاثیر داشته است و اقدامات سپاه در این راستا بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل بهره برداری شهرستان تاکستان افزود: خدمات و دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی بسیار زیاد و قابل ذکر است. در همین راستا ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان در دو بخش دولتی و خصوصی در شهرستان تاکستان در حوزه شهری و روستایی افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها در حوزه‌های سلامت، ورزش و جوانان، صنعتی، کشاورزی، عمران شهری و روستا‌ها می‌باشد.

۷۰۰۱/پ ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها