فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار گفت : شهدا مايه عزت و آبروي انقلاب اسلامي هستند و ادامه راه آنها كشور را از همه آسيب ها مصون نگه مي دارد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۷۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶

عزت و اقتدار انقلاب اسلامي مرهون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی  به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش‌ها بنا شده است خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم از این انقلاب اسلامی به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

اختری با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت‌های کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه‌های مختلف می‌کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه‌ها را باطل می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار مغان با اشاره به شرایط ایران اسلامی در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که ما هیچگونه آمادگی برای یک جنگ هشت ساله نداشتیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی فرد رئیس دادگاه عمومی بخش جعفرآباد گفت: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود دشمنان ایران و انقلاب برای سلطه به این کشور اسلامی جنگی نابرابر را برما تحمیل کردند ورزمندگان غیور با رشادت ودلاوری ها از همه هستی خود گذشتند ونگذاشتند یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان بیوفتد

رئیس دادگاه عمومی بخش جعفرآباد با بیان اینکه نام بردن از شهدا افتخار و عزت به ارمغان خواهد داشت گفت: هر کس بخواهد از ویژگی‌های سرزمین خود اسم ببرد ابتدا باید شهیدان دیار خود را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری بسیج ، درپایان مراسم از خانواده‌های شهیدان خان بابا جعفرخانی ،اسدی و یوسف پیرانه تجلیل شد.

 

خبـــــرنگار مــــهرداد عاصـــــــــمی

ارسال نظرات