خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: خط تولید پارچه چادر مشکی در کارخانه خوانسار 21 بهمن افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۲۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن‌پور، بازریان و فعالان اقتصادی کشور، ضمن گرامی‌داشت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهم برنامه‌های این سازمان را در این ایام برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری نهضت کمک مومنانه در تمامی استان ها توسط بسیج اصناف گفت: در روز 15 بهمن 114 سری جهیزیه کامل طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و سایر مسئولان به زوج های جوان توسط بسیج اصناف استان سمنان اهدا خواهد شد.

 رئیس سازمان بسیج اصناف افزود: در همین راستا زندانیان جرایم غیر عمد توسط خیرین اصناف و بازار در سراسر کشور آزاد می‌شوند و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

حسن پور افزود: در روز 16 بهمن ماه در استان قم شاهد امضای توافقنامه با معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسرکشور با هدف توسعه و تعمیق ارزش‌های انقلابی در میان کسبه بازار و خانواده های آنان و همچنین مراجعان به مجتمع‌های تجاری خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: در 19 بهمن ماه  در تهران از سامانه تامین سلامت و نذر سلامتی رونمایی خواهیم کرد که این سامانه ضمن معرفی محصولات سلامت محور از جمله ماسک، موادضدعفونی کننده و دستگاه اکسیژن ساز درگاهی برای مشارکت خیرین  در پویش نذر سلامتی خواهد بود.

افتتاح کارخانه تولیدپارچه چادرمشکی نای زرین خوانسار

عضو دبیرخانه نظارت بر سازمان های صنفی افزود: مهمترین برنامه سازمان بسیج اصناف در روزهای پایانی سال و در طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و راه اندازی خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه نای زرین خوانسار در روز 21 بهمن توسط سردار ریاست محترم سازمان بسیج، مسئولان کشوری،استانی و محلی خواهد بود.

این کارخانه در حدود یک دهه تعطیل بود که با همت و پیگیری های بسیج اصناف کشور درسال جهش تولید مجددا به مدار تولید بازگشته است.

وی در پایان بااشاره به موفقیت این سازمان در تولید ماسک افزود: به لطف الهی و عنایات اهل بیت علیهم السلام این سازمان در سال جهش تولید با به کارگیری ظرفیت‌های مردمی توانست از تولید ماسک سفید در اوایل سال به تولید ماسک به تولید چادر مشکی در اواخر سال نایل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار