فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) ملایر در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد

امیدآفرینی یکی از محورهای فعالیت حوزه مقاومت امام حسین(ع) ملایر

همدان- فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) ملایر با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا مردم را از نظام نا امید کنند، گفت: با توجه به این امر امیدآفرینی یکی از محورهای فعالیت این حوزه مقاومت در دهه فجر است.
کد خبر: ۹۳۱۷۰۰۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

امیدآفرینی یکی از محورهای فعالیت حوزه مقاومت امام حسین(ع) ملایرمحمد ابراهیمی پیهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی کارگروه دهه مبارک فجر در حوزه مقاومت امام حسین(ع) ملایر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری پیامبرگونه امام راحل و با حمایت مردم و نثار خون هزاران شهید به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که به واسطه رهبری امامین انقلاب و بصیرت و حضور ملت، مقاوم و شکست‌ناپذیر شده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران موجب امیدواری مظلومین جهان و عصبانیت و کینه دشمنان قرار گرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) ملایر با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا مردم را از نظام نا امید کنند، افزود: با توجه به این امر امیدآفرینی یکی از محورهای فعالیت حوزه مقاومت در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر اظهار داشت: برگزاری نشست‌های بصیرتی_سیاسی در پایگاه‌ها تابعه، برگزاری جشن پیروزی انقلاب در روستای پری با سخنرانی امام جمعه ملایر و نمایشگاه سیار انقلاب اسلامی با اهدای گل در روز زن به بانوان محجبه از جمله این برنامه‌ها است.

ابراهیمی پیهانی برگزاری رژه موتورسواری در اولین روز از دهه مبارک فجر، راه‌اندازی پویش مجازی با عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فوتسال بین بخش، قرائت زیارت عاشورا در منزل شهید انقلاب
و فراخوان گردان را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

وی بیان کرد: دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات