نصرالله شفیعی:

آسیب‌زدایی شرط تداوم انقلاب اسلامی است

غربزدگی قوه‌ی خلاقیت، ابتکار و عزم جدی مردم و حتی نخبگان را می‌گیرد، به آن‌ها تلقین می‌کند که چاره‌ای جز استفاده از دستاوردهای علمی و فناورانه غرب نیست، گسترش این تفکر رمز اصلی عقب ماندگی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۱۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نصرالله شفیعی مسئول بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید استان بوشهر ضمن تبریک دهه مبارک فجربه آسیب شناسی موانع موجود در راه پیشرفت انقلاب اسلامی پرداخت.

آسیب‌زدایی شرط تداوم انقلاب اسلامی است

وی اعلام کرد:۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته و در آغاز ورود به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم. به یاد داریم که در سال ۱۳۹۶ جان بولتون سیاستمدار آمریکایی گفت: «نتیجه بازبینی ما در سیاست و آنچه بسیاری از ما در ایالات متحده به‌سمت آن حرکت می‌کنیم بایستی تشخیص این باشد که انقلاب سال 1979 آیت‌الله خمینی تا جشن چهل‌سالگی‌اش دوام نخواهد آورد.». دشمنان تمام تلاش‌شان را کردند تا نگذارند مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند.

شفیعی افزود:برای کسانی که با این انقلاب و ماهیت آن آشنایی داشتند طبیعتاً این صحبت مسئول آمریکایی چیزی شبیه طنز بود، چراکه آمریکایی‌ها هنوز نتوانسته‌اند ماهیت انقلاب اسلامی ایران، موتور محرکه آن، مردم انقلابی ایران و رهبری آن را به خوبی بشناسند. البته اگر تا اندازه ای هم شناخته‌اند نمی‌خواهند واقعیت را بپذیرند.

مسئول بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید بوشهر تاکید کرد: در آغاز چهل و سومین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی، باید وضعیت کنونی خود را هم از نظر سرمایه‌هایی که در اختیار داریم و هم از نظر آسیب‌ها و مشکلاتی که وجود دارد مورد بررسی قرار دهیم. سرمایه‌ها روشن و مشخص هستند، مردمی آگاه و متدین و انقلابی و در صحنه و پای کار، ۴۲ سال تجربه  گرانقدر نظام در مبارزه با مشکلات و مصیبت‌ها و تحریم‌ها و همه توطئه‌هایی که دشمن داشته است، پیشرفت‌هایی که زمینه‌های مختلف داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در عرصه بازدارندگی نظامی که امروز ما به طور قطع دست برتر را از نظر دفاعی در منطقه داریم و از جهاتی باید گفت که ما در سطح دنیا در بعد نظامی و دفاع واقعی دارای حرف و سخن و جایگاه هستیم.

شفیعی تاکید کرد: سرمایه بزرگ دیگر ما رهبری هست که با تمام وجود و درایت و تدبیر کشور را مدیریت می‌کنند و با تحلیل‌های عمیق و همه جانبه و درایت‌های بی نظیر توطئه‌ها را از  کشور دور می‌کنند. ما سرمایه‌های بزرگی داریم . ‌ثروت‌های خدادادی و ملی و درون سرزمینی که اگر به درستی مدیریت شوند می‌توانند کشور را در برابر بسیاری از تحریم‌ها و توطئه‌ها حفظ کنند.

 وی همچنین بیان کرد: جوانان آگاه، متعهد و توانمند و متخصصی داریم که بزرگ ترین سرمایه کشور برای پیشرفت و تعالی هستند. حرف اصلی  ما در حوزه‌ی سرمایه‌ها آنقدر زیاد است که بتوانیم کشورمان را در برابر هر تهدیدی حفظ کنیم.

شفیعی در ادامه به نکته‌ی مهم دیگری از نظر آسیب‌ها و خطراتی اشاره کرد که این انقلاب را تهدید می کند و افزود: خطرات از دو جهت می‌تواند باشد، یا اینکه اصل انقلاب و نظام را تهدید کند و به گونه‌ای که تداوم آن باعث فروپاشی نظام شود، یا اینکه این خطرات و موانع باعث کندی پیشرفت کشور برای رسیدن به آرمان‌هایی باشد که مردم ایران برایش قیام کردند. ما اعتقاد داریم که موانع موجود به هیچ وجه نخواهند توانست موجب فروپاشی نظام شوند.

 وی عنوان کرد: ما معتقدیم که اگر برنامه‌ریزی درست برای مقابله با موانع صورت نگیرد موجب خواهد شد که حرکت انقلاب برای رسیدن به آرمان‌هایش کند شود و مردم در این زمينه آسیب ببینند. پس شناخت موانع و آسیب‌ها و مبارزه برای زدودن آن‌ها باید مهم ترین اولویت انقلاب و رهبران دلسوز و انقلابی آن باشد.

شفیعی افزود: جریان غربزده،  مهم ترین مانع برای رسیدن به اهداف انقلاب است. همین مدیریتی که در حال حاضر در قوه مجریه ما با آن روبرو هستیم و بیش از هفت سال هست که کشور را معطل کرده‌اند، نمادی از تفکر غربزدگی بر کشور است.  حضور مسئولانی از این دولت با تفکر غرب محوری جز زیان و ضرر و آسیب برای کشور ما چیز دیگری نداشته است. 

وی گفت: غربزدگی قوه ی خلاقیت، ابتکار و عزم جدی مردم و حتی نخبگان  را می‌گیرد. به تلقین می‌کند که ما چاره‌ای جز استفاده از دستاوردهای علمی و فناورانه غرب نداریم. گسترش این تفکر رمز اصلی عقب ماندگی خواهد شد. بعد از گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی نباید همچنان شاهد حاکمیت غربگرایان در بدنه‌ی نظام جمهوری اسلامی باشیم. بخشی از این اراده به دست مردم است و بخشی دیگر به متولیان امر برمی‌گردد.

مسئول بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید استان بوشهر افزود: چاره‌ای جز این نداریم که به‌ سرمایه‌های واقعی خود برگردیم. در برابر غربگرایان نیز باید تعارف را کنار گذاشت. فتنه‌های پی‌در‌پی و ایجاد مشکلات اقتصادی عدیده نتیجه حاکمیت سیاستمداران غربزده است  . این ین جماعت چون از ارزش‌های ملی و بومی و اسلامی فاصله گرفته‌اند چاره ای جز وادادگی در برابر ارزش‌ها و سیاست‌های دیکته شده غربی‌ها ندارند. 

وی در پایان تاکید کرد: مسامحه با جماعت غربگرا جز ضرر برای ملت هیچ دستاورد دیگری به دنبال ندارد.  راه انقلاب روشن است. باید در حاکمیت به همان شعارهای اصلی انقلاب برگردیم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان بوشهر

ارسال نظرات