در دیدار علیرضا دبیر با سردار خرم دل مطرح شد:

آمادگی فدراسیون کُشتی و سپاه فتح برای ارتقای ورزش کشتی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس فدراسیون کشتی کشور با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار و در خصوص جنبه های مختلف این ورزش پرطرفدار به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۰۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی کشور با سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان دیدار و در خصوص توانایی ها و استعدادهای ورزش کشتی در استان و همنین چگونگی ارتقای این ورزش در استان  گفت و گو کردند.

در این دیدار محمد مومنی منش رئیس هیئت کشتی استان ، آقای یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ کشتی و آرش محمدی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان  رئیس فدراسیون کشتی را همراهی کردند.

رئیس فدراسیون کشتی در این نشست صمیمی با اشاره به پیوندی که رشته ورزشی کشتی با ارزش‌های دینی از گذشته‌ها داشته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های من در فدراسیون کشتی توجه بیش از پیش به ارزش‌های دینی در این رشته است.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه ورزش تصریح کرد: این نهاد انقلابی در هر عرصه‌های که ورود پیدا کرده خوش درخشیده و یقین داریم که در ورزش نیز یاریگر خوبی خواهد بود.

علیرضا دبیر در این دیدار به توانمندی سپاه برای کمک به کشتی کشور اشاره کرد و گفت: این آمادگی برای اعزام مربیان کشتی  به  استان کهگیلویه و بویراحمدو آموزش علاقه مندان به این رشته ورزشی وجود دارد.
 
دبیر ابراز داشت: :فدراسیون کشتی آماده است تا با کمک سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در راستای ارتقای کشتی استان گام بردارد.
دبیر گفت: برای توسعه هر چه بیشتر رشته کشتی از ظرفیت سپاه و سالن‌ها و امکانات این نهاد انقلابی استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  در این دیدار با تمجید و تقدیر از رویکرد انقلابی و جهادی علیرضا دبیر گفت: کشتی رشته سنتی و همراه با روح پهلوانی است که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به استعدادهای خوب ورزشی از حمله در رشته کشتی در استان از رئیس فدراسیون کشتی خواست تا توجه بیشتری به استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد شود.

فرمانده سپاه فتح به رئیس فدراسیون کشتی قول داد که همه ظرفیت‌های ورزشی سپاه در این استان به خصوص سالن‌های ورزشی را برای تعالی رشته ورزشی کشتی در اختیار این رشته ورزشی قرار خواهد داد.

فرمانده ارشد نظامی استان ابراز داشت: یکی از رسالت ها سپاه توجه به حوزه ورزش است و در این زمینه نیز در سال ها گذشته سوله هایی ساخته شد که جنبه ورزشی دارد و دو سالن در اختیار کشتی گیران است.
سردار خرم دل به افتخارات کشتی استان اشاره کرد و گفت: سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه زمینه فعالیت در رشته کشتی وجود دارد و در بحث اقامتگاه نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است.
وی به مجتمع اقامتی تفریحی لاله سپاه فتح اشاره کرد و گفت: این مجتمع در سطح جنوب کشور بی نظیر است که می توان از ظرفیت های آن جهت اسکان ورزشکاران استفاده کرد.
خرم دل بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی میزبانی برگزاری اردوهای ورزشی در سطح تیم ملی را نیز دارد.
دیدار با استاندار کهگیلویه بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل ورزش و جوانان، رؤسای هیات‌های کشتی شهرستان‌ها، داوران، مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان از برنامه‌های سفر یک روزه "علیرضا دبیر" در استان است.
دبیر در بدو ورود به مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج با آرمانهای انقلاب و شهدا تجدید بیعت کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات