خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:پیشرفت‌ها و دستاورد‌های عرصه‌های مختلف مرهون تلاش‌های دانشمندان جوان ایرانی است که تربیت یافته مکتب انقلاب و امام راحل هستند.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۹۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم در جمع مسئولان و علمای شهرستان جلفا افزود: جوانان ما از نسل همان مردانی هستند که انقلاب کرده و در جنگ دشمن را پشت خاکریز‌ها زمین گیر کردند و امروز این جوانان با هر تیپ و پوششی توسعه و پیشرفت به معنای واقعی به منصه ظهور رسانده اند.
وی با تاکید بر اینکه نام ایران اسلامی با افتخار آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف سربلندانه می‌درخشد افزود:پیشرفت در عرصه فناوری هسته‌ای، رونق تولید داخلی،مدال‌های رنگین ورزشی و همچنین سر بلندی در عرصه‌های پزشکی و درمانی کشور به برکت انقلاب و با تلاش مجاهدانه جوانان بدست آمده است.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و فرهنگی ملت ایران دستاورد‌های معنوی و فرهنگی بسیاری داشته است گفت:شکوه نماز‌های جمعه و جماعت،حضور نسل جوان در مراسم شب هاب قدر و اعتکاف و نقش آفرینی در صحنه فرهنگی برای تببین هویت و اهداف انقلاب بخشی از این دستاورد‌ها است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه سرعت پیشرفت علمی کشور بعد از انقلاب شتاب بیشتری گرفته است افزود:سرعت پیشرفت علم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱برابر شده است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به برتری انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌های جهان گفت:دشمن عصبانی از پیشرفت‌های علمی، صنعتی و هسته‌ای در برهه‌های مختلف با توطئه‌های نافرجام به جنگ ملت ایران آمده اندکه البته همیشه جز شکست دستاورد دیگری نداشته اند.

وی یادآور شد: شکست عملیات تسلیحاتی،کودتای نوژه، شکست در ابعاد مختلف پرونده هسته‌ای ایران، شکست حمله طبس، جنگ‌های افغانستان، عراق، یمن و حل مسئله فلسطین، طرح برکناری بشار اسد، پرونده حقوق بشر ایران در شورای امنیت، شکست طرح تابستان داغ و توطئه‌های سال ۸۸ نمونه‌هایی از راهبرد‌های نافرجام آمریکا در برابر ملت ایران است.

حجت الاسلام سنجری امام جمعه منطقه آزاد ارس جلفا هم گفت: پیشرفت‌ها و اقتدار ایران اسلامی را مدیون اندیشه‌های بلند مکتب امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم،تفکر مردمان کشور را برای رشد و بالندگی نظام اسلامی جهت داده است.

نریمان؛ مدیرعامل منطقه آزاد ارس نیز در این جلسه با ارائه گزارش از فعالیت‌های اقتصادی صورت گرفته در این منطقه گفت:ارس به دلیل حسن همجواری با کشور‌های cis و اقبال سرمایه گذاران آذری، ترک و ارامنه به ایجاد فعالیت‌های اقتصادی در این نقطه ایران اسلامی، میتواند در اعتلای اقتصادی کشور نقش آفرین باشد.

ارسال نظرات