خبرهای داغ:
معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

اعزام کاروان‌های «آوای خدمت» و اجرای سرودهای پاتوقی به‌مناسبت دهه فجر در همدان

همدان- معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اعزام کاروان‌های «آوای خدمت» و اجرای سرودهای پاتوقی در سطح استان گفت: در این ایام ۳۰ گروه سرود در سطح استان به اجرای برنامه می‌پردازند.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۳۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

اعزام کاروان‌های «آوای خدمت» و اجرای سرودهای پاتوقی به‌مناسبت دهه فجر در همدانوحید خادم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال نیز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان جشن می‌گیریم.

وی گفت: هر ساله به مناسبت‌های مختلف شعار محوری تعریف می‌شود و مبنای کار قرار می‌گیرد و برای تحقق شعار برنامه‌ها هدایت و برنامه‌ریزی می‌شود که شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی؛ بالنده و مقتدر چون کوه استوار» است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما نیز بر اساس شعار امسال برنامه‌های خود را تدوین کرده‌ایم، گفت: به مناسبت این ایام برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر تدوین و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با حضور رده‌های اقشار بسیج و یک جلسه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان پیرامون گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: اولین برنامه در دهه فجر فضاسازی تبلیغی در سطح شهر است که با مشارکت شهرداری، پایگاه‌های بسیج نواحی و حوزه‌ها و معاونت‌ها در ستاد و یا استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری، نصب بنرها نسبت به آذین‌بندی شهری اقدام شد.

خادم با اشاره به اعزام کاروان‌های «آوای خدمت» و اجرای سرودهای پاتوقی در سطح استان ابراز داشت: در این ایام ۳۰ گروه سرود پیش‌بینی شده است که در سطح استان به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط کرونایی لازم است نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد کنیم که امید است این گروه‌ها و کاروان‌های سرود محلات با اجرای خود این نشاط و شادابی را در جامعه به ارمغان بیاورند که البته با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های برگزاری نشست‌های بصیرتی است که با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت انجام می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها که به همت بسیج کارگری برگزار می‌شود، شیفت ایثار است که این برنامه بازتاب خوبی درسطح استان داشته است.

خادم با بیان اینکه مراسم جشن انقلاب در پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود، گفت: هر پایگاه مقاومت یک مراسم جشن را به مناسبت چهل و دومین سالگرد برگزار می‌کند که این جشن‌ها برخاسته از دل مردم است، همانطور که انقلاب ما مردمی است این جشن‌ها نیز با همت مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا مرضیه (س) نیز جشن‌هایی به همت بسیج خواهران و جامعه زنان و پایگاه‌های خواهران به مناسبت روز زن برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب در سامانه شاد توسط بسیج دانش‌آموزی با مشارکت آموزش و پرورش، تداوم کمک‌های مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی و اهدا گوشی و تبلت به دانش‌آموزان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه «جهاد علمی» توسط بسیج فرهنگیان گفت: هدف از اجرای این برنامه کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم است تا با توجه به شرایط کرونایی از تحصیل جا نمانند و در این راستا بسیج فرهنگیان با استفاده از ظرفیت جامعه آماری خود درصدد است با «جهادعلمی» ارائه خدمتی به دانش‌آموزان داشته باشد.

خادم اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای مجازی، سرکشی ازخانواده‌های شهدای انقلاب، تولید محتوا در فضای مجازی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجلیل از مدافعان سلامت با حضور رده‌های نظامی و انتظامی و عطرافشانی مزار شهدا با همکاری بنیاد شهید نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی عنوان کرد: در ۲۲ بهمن نیز رژه یگان‌های موتورسواری بسیج و نیروهای مسلح از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات