مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

انقلاب اسلامی نتیجه توکل و اعتماد به خداوند متعال بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجوی آذربایجان شرقی با اشاره به دوران اختناق رژیم پهلوی گفت: امام خمینی(ره) بدون داشتن قدرت های ظاهری با توکل به میدان آمد و بر هیمنه پوشالی رژیم شاهنشاهی به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۸۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

 حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به مناسبت دهه فجر گفت: فتح و پیروزی انقلاب اسلامی بدون داشتن قدرت های ظاهری در مقابل رژیم ستم شاهی که مورد حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی بود، تجسم حقیقی آموزه وحیانی بود که آن که به غیر خدا توکل کرد در نهایت شکست می خورد و نمی تواند به مقصود و مراد خود برسد.

وی اضافه کرد: متوکلین به غیر خدا توسط انقلاب اسلامی دفع شدند و استمرار این دفع دلیل محکمی بر عدم انحراف این انقلاب است و بعد از حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، امام خامنه ای سلمه الله ادامه دهنده راه امام و کشتیبان این انقلاب هستند.

حجت الاسلام ممی زاده اظهار کرد: در جواب برخی از دوستان که از دفع برخی افراد نگران هستند باید گفت، جاذبه و دافعه انقلاب اسلامی نشان از درست پیموده شدن این راه است و عده ای در طی طریق الی تمدن اسلامی که هدف اصلی و نهایی این انقلاب می باشد دچار اوهام و تزلزل می شوند باید از قطار انقلاب جا بمانند و عده ای هم که شاهد حقانیت این راه هستند جذب شده و از رویش های انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امت واحده باید جا پای رهبر این انقلاب گذاشته و برای تسریع در به هدف رسیدن زمینه استقرار دولت جوان و حزب الهی تلاش کنند.

حجت الاسلام ممی زاده اظهار امیدواری کرد با امید بر «لیظهره علی الدین کله و کفی بالله شهیدا»، پیش خواهیم رفت تا تحقق تمدن اسلامی.

ارسال نظرات
آخرین اخبار