خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین نبوی:

حضور جهادی طلاب سم پاشی‌های دشمن علیه روحانیت را بی اثر کرده است

رییس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه با اشاره به پیشگامی حوزه و روحانیت در عرصه‌های جهاد، ایثار و شهادت، گفت: امروز طلاب برای نصرت دین سختی‌های بسیاری را به جان می‌خرند.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۴۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین نبوی رییس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه صبح امروز در همایش علمی و بصیرتی اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم که با شعار «حوزه تحول خواه و تمدن ساز» در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به پیشگامی حوزه و روحانیت در عرصه‌های جهاد، ایثار و شهادت، گفت: امروز طلاب برای نصرت دین سختی‌های بسیاری را به جان می‌خرند.

رییس بسیج اساتید و نخبگان سم پاشی‌ها و هجمه رسانه‌ای دشمن به حوزه و روحانیت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امروز حضور جهادی طلاب در عرصه‌هایی نظیر مبارزه با کرونا و یاری رساندن به مردم در سیل‌ها و زلزله‌ها این تبلیغات سوء را از بین برد و نقشه هایشان را خنثی کرد.

وی با تأکید بر انجام امور تبلیغی دین با اخلاص از سوی طلاب و روحانیون خاطرنشان کرد: اگر اخلاص در کار باشد، هیچگاه کار خود را نادرست انجام نخواهیم داد؛ اگر مسؤولان کشور نیز اخلاص داشتند هیچگاه میل به مذاکره پیدا نکرده و در راستای منافع دشمنان حرکت نمی‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی تأکید کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی خود تمام نقشه‌های استکباری را نقش بر آب می‌کنند و این یقیناً نشانگر اخلاص بالا و والای ایشان است.

رییس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های بسیج اساتید و نخبگان حوزه پرداخت و گفت: معاونت پژوهش ما تا کنون ۱۰۰ مقاله داشته که در نشریه حوزه انقلابی منتشر شده است و ما درصدد آن هستیم که مقالاتی را به رشته تحریر درآوریم که به تقویت حوزه انقلابی کمک کند؛ همچنین ماهنامه روز انقلابی را داریم که تا کنون ۱۵ شماره آن چاپ و منتشر شده است.

وی از تشکیل ۱۳ لجنه علمی در بسیج اساتید و نخبگان حوزه خبر داد و با بیان اینکه این لجنه‌ها به فوریت‌های پژوهشی می‌پردازند، تأکید کرد: لجنه‌های علمی اخلاق، اقتصاد، سیاسی، فقه حکومتی، کلام، مدیریت، فضای مجازی و هنر اسلامی از جمله این لجنه‌ها هستند و تا کنون نزدیک به ۱۰۰ جلسه برگزار کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی خاطرنشان کرد: همچنین اموری همچون دیدار با علما و مسؤولان، تهیه و انتشار پایان نامه‌های موضوعی و تحلیلی و تهیه و تولید بولتن‌های خبری مورد نیاز اساتید نیز از جمله اقدامات معاونت سیاسی اجتماعی مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه است.

رییس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه در پایان به گزارشی از روند فعالیت‌های معاونت فرهنگی، معاونت منابع انسانی، کانون نخبگان و معاونت امور خواهران و چند معاونت دیگر مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه پرداخت و از حضور همه حاضران در این جلسه تقدیر و تشکر کرد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار