سرهنگ پاسدار محمد گودرزی گفت:اجرای طرح شهید سلیمانی برای مردم امید آفرین و دلگرم کننده بود چراکه با وجود بیماری کرونا در شرایط خوبی نبودیم اما امروز برکات و موفقیت های طرح شهید سلیمانی به وضوح قابل مشاهده است
کد خبر: ۹۳۱۷۵۵۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین و نمایندگان رئیس سازمان بسیج کشور در حوزه سلامت گفت:استان مرکزی از اواخر آبان ماه با تشکیل قرارگاه جهادی و سلامت شهید سلیمانی ساختار و سازماندهی های لازم برای اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی را انجام داد که خوشبختانه امروز بعد از گذشت بیش از دو ماه از تشکیل قرارگاه به موفقیت های بسیار چشمگیری دست پیدا کرده ایم.

وی افزود:یکی از اقدامات مهمی که در طرح شهید سلیمانی برای مهار بیماری انجام شد تقسیم بندی نقطه ای استان بود که در هر نقطه ای پایگاه های بسیج برای اقدامات موثر به میدان آمدند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه امروز در سطح استان همکاری و مشارکت خوبی توسط مردم برای اجرای طرح شهید سلیمانی شاهد هستیم گفت:از اینرو می طلبد دستگاه های مربوط نیز این مشارکت و هم افزایی را داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله تاکید کرد:اجرای طرح شهید سلیمانی برای مردم امید آفرین و دلگرم کننده بود چراکه با وجود بیماری کرونا در شرایط خوبی نبودیم اما امروز برکات و موفقیت های طرح شهید سلیمانی به وضوح قابل مشاهده است و مردم این مسئله را به وضوح مشاهده می کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: در سطح استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۹۹۴ تیم تشکیل شده که شامل ۱ هزار و ۱۲۰ تیم رصد و شناسایی ، ۶۰۶ تیم حمایتی ، ۱۳۴ تیم مراقبتی، ۵۰۴ تیم نظارتی است.

وی بیان کرد:بیش از ۱۰۵ هزار و ۲۰۸ نفر در خانواده ها به عنوان سفیران سلامت ساماندهی شده اند و بیش از ۳۳ هزار و ۷۴۸ نفر از خانواده ها آموزش تخصصی در طرح شهید سلیمانی دیده اند و محتویات مناسبی به طور پیوسته برای این جمعیت بزرگ در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله با اشاره به اینکه از شروع طرح شهید سلیمانی بیش از ۲۵ هزار بسته کمک مومنانه در نظر گرفته شده است افزود: تاکنون ۱۸ هزار بسته آن در بین مبتلایان به کرونا توزیع شده و بیش از ۶۳ میلیون تومان کمک های نقدی نیز به افراد مبتلا کمک شده است.

سرهنگ گودرزی یادآور شد:بیش از ۵ هزار و ۲۹۲ نفر از بسیجیان برای اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی در قالب کمیته های تخصصی طرح آموزش دیدند و همچنین بیش از ۱۶۸ پزشک، ۲۱۹ گروه پرستاری، ۱۰۵ نفر همراه بیمار، ۶۵ نیروی طلبه جهادی برای تغسیل و تدفین اموات و ۲۶۶ نیروی خدماتی از طلاب که در بیمارستان ها انجام وظیفه کردند به کار گیری شده اند.

وی اظهارکرد:هم اکنون بیش از ۴۵۶ هزار خانواده در سطح استان تحت نظارت طرح شهید سلیمانی هستند که در صورت نیاز اقدامات مقابله و پیشگیری ویروس کرونا برای آنها انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله خاطرنشان کرد:طرح شهید سلیمانی تا خاموشی کامل بیماری کرونا در کشور با قوت ادامه دار است و اقدامات تعطیل نخواهند شد و امروز باید برای برخی از عادی انگاری ها در بعضی از سطوح جامعه اقدام کارشناسی انجام شود و جلوی آنها گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات