با حضور معاون سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی؛

چشمه گل تربت‌جام؛ در فهرست سومین «روستا بازار استانی» قرار گرفت

هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و میلاد ریحانه النبی (س)؛ روستای چشمه گل شهرستان تربت‌جام به‌عنوان سومین «روستا بازار استانی» با حضور معاون سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۰۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری از خراسان رضوی، معاون سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در آیین گشایش یکی از طرح‌های دهه فجر تربت‌جام اظهار کرد: سومین «روستا بازار استانی» باهدف کارآفرینی و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم محروم و مرزی منطقه با محوریت از «مزرعه تا سفره» در مرکز دهستان جام رود روستای چشمه گل این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدرضا شجری با اشاره به اینکه در «روستا بازارها» دست واسطه‌ها کوتاه می‌شود بیان کرد: کلیه تولیدات سایر استان‌ها نیز از طریق شبکه تعاون روستایی با کمترین هزینه مستقیم به دست مصرف‌کننده روستایی می‌رسد.

وی بابیان اینکه تمامی کالا‌های تنظیم بازار هم از طریق همین شبکه صورت می‌گیرد تصریح کرد: شرکت تعاونی روستایی چشمه گل شامل ۳۳ روستا است که جمعیتی بالغ‌بر ۴۰ هزار سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد.

در ادامه فرماندار تربت‌جام با اشاره به اینکه دسترسی آسان مردم روستا به چنین خدماتی موجب انگیزه و ماندن در روستا‌ها می‌شود گفت:

روستانشینان باید از امکانات کافی و لازم برخوردار شوند.

مرتضی حمیدی افزود: با راه‌اندازی «روستا بازار» مردم محروم روستا کالا‌ها را باقیمت‌های مناسب تهیه و هرچقدر که در این زمینه فعالیت‌های اقتصادی صورت پذیرد ناهنجاری‌ها و آسیب به همان میزان کاهش می‌یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها