فرمانده سپاه شبستر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:
تبریز- فرمانده سپاه شبستر در حاشیه افتتاح خانه مددجویی روستای نعمت الله از توابع شبستر، گفت: توجه به تأمین مسکن محرومان از اولویت‌های بسیج است که در همهشهرستان‌های کوچک و بزرگ کشور درحال پیگیری و انجام است.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۷۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴

بهمن داستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر، همچنان در روستاها و بخش های شبستر تداوم خواهد داشت و گروه‌های جهادی بسیج در این مسیر قدم خواهند برداشت.

وی افزود: تلاش برای محرومیت‌زدایی در سایه ایثار و روحیه جهادی میسر است و این روحیه و ایثار ثمره‌ای ازثمرات تمام‌ناشدنی فرهنگ دفاع مقدس به شمار می‌آید.

داستان از همکاری و تعامل ادارات و گروه های جهادی بسیج و خیرین شهرستان بویژه کمیته امداد امام خمینی(ره)  قدردانی و بیان کرد: سپاه همیشه یار و یاور مردم است و امیدواریم با همکاری گروه های جهادی و خیرین نوع دوست مشکلات مردم را رفع کنیم.

همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر به همت بسیج سازندگی سپاه شبستر و حوزه شهید قاضی صوفیان خانه مددجویی روستای نعمت الله از توابع شبستر به متراژ ۷۰ مترمربع با هزینه بالغ بر۸۰۰ میلیون ریال با حضور مسئولان بسیج سازندگی سپاه عاشورا و امام جمعه شبستر افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها