خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان

امام خمینی(ره) پرورش یافته مکتب انسان ساز حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) بود

امام خمینی(ره) پرورش یافته مکتب انسان ساز حضرت زهرای اطهر (س) بودکه با الگو گرفتن از زندگی سراسر نور حضرت زهرا(س) توانست به اسلام حیات دوباره دهد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۳۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی : حجت الاسلام کیانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  گفت:طبق فرمایشات امام خامنه ای (مد ظله العالی) زندگی حضرت زهرای اطهر(سلام الله علیها)دارای سه بعد مهم شامل مسائل عبادی ،مجاهدت در تمام عرصه ها و همسرداری و فرزند پروی است  که دوستداران آن حضرت با تاسی از ایشان می توانند آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود عملیاتی و به سعادت دنیا و آخرت دست یابند.

وی در ادامه  با توجه به تقارن ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) گفت:امام خمینی(ره) پرورش یافته مکتب انسان ساز حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) بودکه با الگو گرفتن از زندگی سراسر نور حضرت زهرا(سلام الله علیها) توانست به اسلام حیات دوباره دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه  درمیان در ادامه به بیان ویژگی های شخصیتی امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:ایستادگی در مقابل دشمن از شاخصه های حضرت امام بود او هیچ گاه و در هیچ حادثه ای از دشمن نترسیدو همواره توکل به خدا داشت. امام در عین صلابت در مقابل دشمن با مردم با محبت ،مهربانی و انسان دوستانه برخورد می کرد .

وی ادامه داد :امام از مردم و متکی به مردم بود .امام به مردم اعتماد داشت و با کمک همین مردم و با توکل به خدا توانست انقلاب را به پیروزی برساند وی پس از پیروزی نهضت با برگزاری همه پرسی نسبت به انتخاب  نوع حکومت باز به نظر مردم رجوع کرد و مردم نیز با اکثریت آرا به جمهوری اسلامی رای دادند.

وی از دیگر شاخصه های شخصیتی امام را زاهد و عارف بودن امام دانست و گفت:امام یک انسان زاهد و عارف و منقطع از دنیا بودالبته دنیای بد،یعنی آن چیزی که درون انسان است،آن خودخواهی و فزون طلبی و آن احساس تعلقی که در درون انسان است. امام از این دنیای بد به کلی منقطع بود.

وی در پایان گفت :امام خمینی (ره) با قیام و انقلاب خود به همه بشریت خدمت کرد و امروز به برکت نظام اسلامی زنان جامعه ما در تمام عرصه ها و فعالیت های فرهنگی علمی و اجتماعی حضور فعال دارند و می درخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار