کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک گفت:محصول انتقام سردار سلیمانی بصیرت مردمان است که بفهمند هیچ فرد انقلابی کاخ نشین نمی‌شود و سهم خواه نیست و جریان انقلاب می‌تواند احیاگر اسلام باشد.
کد خبر: ۹۳۱۸۰۱۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، هادی حسینی، کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک در نشست تخصصی بررسی ابعاد حقوقی جنگ تحمیلی که به مناسبت ایام الله دهه فجر پیش از ظهر امروز در سالن شهید بهشتی دادگستری کل سیستان وبلوچستان برگزار شد گفت: حکومت الله با نظام جمهوری اسلامی انجام شد، اما جمهوری اسلامی هنوز موفق نشده دولت اسلامی تشکیل دهد.

وی ادامه داد: در ۴۲ سال ۲ ماه در دوران شهید رجایی، دولت دست انقلابیون بود و چهار سال اول دولت آقای احمدی نژاد تقریبا در ریل انقلاب بود و نه اسلام.

این کارشناس تصریح کرد: گاهی سوال می‌شود حکومتی که می‌تواند ریگی را از آسمان پایین بکشد و زم و... را دستگیر و وارد کشور کند چگونه نمی‌تواند زالو‌های اقتصادی را دستگیر کند و قیمت‌ها را ثابت نگه دارد؟

حسینی گفت: در سیستم‌ها و بخش‌های که، ولی فقیه یار و سرباز دارد همه چیز برقراری و امنیت کامل داریم، امروز در حوزه‌ای حضرت آقا می‌فرماید اگر برجام را ترامپ پاره کند ما هم آتش می‌زنیم، اما اتفاقی نیفتاد، چون در این حوزه نایب امام زمان یار و مالک اشتر ندارد.

کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک اظهار کرد: در موضوع توقیف کشتی انگلیسی نائب امام زمان یار داشت و این کار انجام شد.

حسینی تصریح کرد: در موضوع حمله به پایگاه عین الاسد برای اولین بار در تاریخ سیاسی آمریکا اتفاق افتاد، حتی پیش از این شوروی سابق نتوانسته بود در پایگاه آمریکا نارنجک منفجر کند، نیرو‌های انقلابی برای اولین بار پایگاه آمریکا را در تاریخ سیاسی این کشور می‌زند و او هم هیچ کاری نمی‌کند.

وی عنوان کرد: ما داعش را شوخی می‌گیریم، آن‌ها نیامدند که بروند و خودشان این موضوع را می‌گویند، خانم کلینتون می‌گوید با ۱۲۰ کشور هماهنگ کردیم، زیرا دیدند که ما در دفاع مقدس با فضای شهادت طلبی توانستیم غالب شویم.

کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک اظهار کرد: داعش کپی جنگ ۴۰۰ ساله بین مسیحیان بود که می‌خواستند جمهوری اسلامی را از بین ببرند و مسلمانان هم بگویند نه می‌خواهیم شیعه باشیم و نه تسنن.

حسینی تصریح کرد: در موضوع داعش شهید سلیمانی با تعداد محدودی از یارانش وارد سوریه شد، در بوسنی تنها یک شهر اشغال نشد و ۲۰۰ هزار نفر قتل عام شدند، اما در آن یک شهر سپاه پاسداران یک پایگاه داشت و چند نفر نیرو با ۵۰ جوان بوسنی، تا زمانی که پرچم سپاه بالا بود هیچ جنایتکاری وارد این شهر نشد.

وی اظهار کرد: دین خدا را یاری کنید تا نیرو‌های خدا کمکتان کنند، جریان فکری انقلاب باید گسترش یابد به اصولگرا و اصلاح طلب کاری نداریم، زیرا فایده‌ای ندارند.

حسینی گفت: در حادثه عظیم عاشورا حضرت زینب (س) اعلام کرد جز زیبایی نمی‌بینم، مردم بعد از بعثت پیامبر در سال ۶۱ به این علت که پسر پیغمبر علیه یزید قیام کرده است علیه او قیام کردند مردم پذیرفتند امیرالمومنین باشد که بعد از عاشورا مردم فهمیدند یزید نمیتوان امیرالمومنین باشد که حضرت زینب گفت: جز زیبایی نمی‌بینم.

کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک گفت: محصول انتقام سردار سلیمانی بصیرت مردمان است که بفهمند هیچ فرد انقلابی کاخ نشین نمی‌شود و سهم خواه نیست و جریان انقلاب می‌تواند احیاگر اسلام باشد، در جمهوری اسلامی دو ضلع در حال تکامل است قوه قضاییه و مقننه که آیت الله رئیسی هیچ خط قرمزی ندارد و سراغ افرادی رفته است که بت شدند، حسین فریدون و جهانگیری و طبری که نشان می‌دهد حرکت خود را آغاز کرده است.

حسینی اظهار کرد: فقط قوه مجریه باقی مانده است، مردم دغدغه قیمت دارند که به اسم نظام و انقلاب تمام شود ربطی به انقلاب ندارد، مسئولیت انقلاب استقلال و آزادی بود که انجام شد.

وی ادامه داد: هیچ کشوری نمی‌تواند امروز اعلام کند استقلال دارم به جز ایران، هرجایی که حضرت آقا نیروی گوش به فرمان داشت ما پیروز شدیم و اگر نیرو نبود شکست می‌خوریم، اگر میخواهیم در حوزه انقلاب اسلامی از نعمت‌های کلمه واحد استفاده کنیم باید از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک اظهار کرد: جنگ تحمیلی جهانی بود، بر اساس آمار و مستندات کشور‌هایی نظیر یوگسلاوی و لهستان که وابسته به بلوک شرق بود در جنگ جضور داشتند، علاوه بر آن رژیم اشغالگر قدس، فرانسه و انگلستان هم بودند که در عملیات خیبر یک میلیون و دویست هزار گلوله توپ بر سر رزمندگان ما ریختند.

حسینی تصریح کرد: اینکه آن‌ها دم از حقوق بشر بزنند بسیار زشت است، حقوقدانان ما باید ساعت‌ها کیفرخواست بنویسند، در بحث جنایات شیمیایی هرکس به اندازه خود وارد شود و آن‌ها را به محاکمه بکشد.

وی ادامه داد: جریان فکری اروپا و آمریکا را باید به وسیله کیفرخواست به محاکمه برسانیم، آن‌ها پشت نقاب حقوق بشر و مقابله با تروریست پنهان شدند، ۱۷ هزار ایرانی را به شهادت رساندند.

این کارشناس گفت: وقتی ما فردی را محاکمه میکنیم آن‌ها بمباران خبری علیه ما ایجاد می‌کنند، کشور‌های اروپایی و آمریکا فرانسه و آلمان که منبع سلاح‌های شیمیایی صدام بود را به محاکمه بکشانیم باید این حرکت آغاز شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات