خبرهای داغ:

انقلاب ما مردمی ترین انقلاب بود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: انقلاب ما مردمی ترین انقلابی بود که در تاریخ جهان رخ داد و در این عصر جدید، انقلاب ما نمونه است.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهر (س) سرهنگ رضایی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در جمع پایوران سپاه ناحیه سرخه حضور یافتند.

سرهنگ رضایی ضمن تبریک ایام الله ده فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند 22 یهمن سال 57 نقطه آغازی در تاریخ در کشور ایران اسلامی بود. این نقطه آغاز یکی از روزهایی بود که خداوند متعال در تقدیر و سرنوشت ما بعنوان ایام الله رقم زد.

وی تصریح کرد: در این برهه از انقلاب که 42 سال از تاریخ شکوهمند آن می گذرد؛ یک چلّه پر افتخار را طی کرده است. انقلاب ما مردمی ترین انقلابی بود که در تاریخ جهان رخ داد و در این عصر جدید، این انقلاب نمونه است. انقلابی که در آرمان هایش پایبند و همان شعارها هنوز در کشور جاری و ساری بوده و دستاوردهای بسیاری داشته است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه این انقلاب در عرصه خدمت به محرومین و مستضعفین و کسب موفقیت و دستاوردهای باارزش در عرصه های مختلف علمی خوش درخشیده است، افزود: نظامی اسلامی مستقر در کشور ما یکی از نعمت های الهی است و ما باید ارزش این نظام و ولایت را بدانیم. امروز پرچمی که ایران در دست گرفته است؛ پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. کشور ما محکم و استوار در برابر تمام قدرت ها ایستاده و حاضر نیست در برابر زورگویان سر خم کند.

رضایی با اشاره به اینکه بارزترین و شاخص ترین شهید این دوران سردار قاسم سلیمانی است، خاطرنشان کرد: او انقلاب اسلامی را در جهان تفسیر کرد. باید تلاش های او را در حفظ این انقلاب و نظام قدر بدانیم. سردار سبک زندگی اسلامی را به جهانیان معرفی کرد و ما این سبک زندگی را مدیون همین انقلاب هستیم. ان شاءالله بتوانیم ارزش خون شهدای این انقلاب را ارج بنهیم. خون های زیادی پای این نهال انقلاب ریخته شد تا تبدیل به درختی تناور که ما امروز می بینیم، بشود.

وی تاکید کرد: ما پاسداران در گام دوم انقلاب که جامعه سازی است وظایف سنگینی بر دوش داریم. لذا باید تلاش کنیم تا به سمت و سوی جامعه آرمانی و جامعه امام زمانی برویم و ان شاءالله بتوانیم منشا اثر باشیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با عنوان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به پیام هایی اشاره کردند، گفت: نخست تکریم و تعظیم ملت ایران، توصیف انقلاب اسلامی بعنوان یک نهضت بزرگ دینی، انقلابی ماندن، ایجاد تمدن نوین اسلامی، تاکید بر نوآورانه بودن انقلاب اسلامی، بازتاب انقلاب در نظام بین الملل، اعتقاد به اصل ما می توانیم، تاکید بر دستاوردهای انقلاب اسلامی، باور به انقلاب و انقلابی گری، کارنامه درخشان 40 ساله این انقلاب در داخل و خارج و امید و نگاه خوش بینانه به آینده.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها