خبرهای داغ:

انقلاب اسلامی ما یک نمونه بارز کوثر است

مسئول امور روحانیون سپاه استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی ما یک نمونه بارز کوثر است؛ انقلابی که خیرات و برکات زیادی را در طی 42 سال به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۲۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر و ولادت بی بی دو عالم حضرت فاطم زهرا (س) حجت الاسلام و المسلمین صمیمی مسئول امور روحانیون سپاه استان در جمع پایوران سپاه ناحیه سرخه حضور یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین صمیمی در این جمع ضمن تبریک ایام الله دهم فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: در شان نزول سوره کوثر آمده است که ای پیغمبر ما به تو کوثر عطا کردیم. کوثر یعنی خیر بسیار، برکت کثیر و چشمه زاینده خیرات و مبرّات، ای پیامبر نماز بخوان و قربانی کن و بدان دشمنان تو ابتر هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما یک نمونه بارز کوثر است، تصریح کرد: انقلابی که در چهل و دومین سالگرد آن خیرات، برکات و دستاوردهای ارزشمند بسیار زیادی را برای مردم و جهان به همراه داشته است. یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب عزت است. عزت ما قبل از انقلاب چگونه بود و ما به برکت تقوای الهی و به برکت انقلاب به عزتی عظیم رسیدیم.

مسئول امور روحانیون سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه از دیگر دستاوردهای انقلاب اقتدار ماست، گفت: نخست اقتدار ما در حوزه دیپلماسی و نظامی است. ما از نظر علمی قبل از انقلاب جایگاهی نداشتیم؛ اما اکنون در علوم ژنتیک و سایر علوم حرف برای گفتن داریم و با شیوع ویروس کرونا و ساخت واکسن توسط دانشمندان ایرانی پیشرفت و نبوغ علمی خود را به جهانیان ثابت کردیم. امروز ما باید بر خود ببالیم که هرچه داریم از برکات این انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار