خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان:
همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان ریشه مشکلات کشور را دوری از انقلاب و انقلابی‌گری خواند و گفت: انقلابی‌گری رمز نجات و سعادت کشور و حتی جامعه بشریت است.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۳۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

انقلابی‌گری رمز نجات و سعادت کشور و حتی جامعه بشریت استبه گزارش خبرگزاری بسیج، تجمع خودرویی خانواده‌های کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در میدان صبحگاه تیپ انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در این برنامه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا (س) مادر همه خوبی‌های عالم و بهترین اسوه و الگو برای بشریت است.

حجت‌الاسلام محمود قربانی با بیان برخی شاخصه‌ها و خصوصیات حضرت زهرا(س) گفت: یکی از ویژگی‌های مهم ایشان که الگوی همه زنان مسلمان است شیوه تربیت فرزندان مطهر ایشان است.

وی گفت: این وجود مقدس، زندگی و خطابه‌ها و رفتار اجتماعی و سیاسی ایشان یک مدرسه تمام و جامع انسان‌سازی و پرورشگاه انسان کامل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: هر قدر زنان جامعه ما با مکتب فاطمی آشنا شده و به آن مقید باشند نظام اجتماعی سالم‌تر و مترقی‌تر خواهد بود.

وی امام راحل را فرزند خلف و شایسته دامان حضرت زهرا(س) دانست و گفت: این فرزند برومند اهل بیت (ع) و انسان کامل توانست به یاری یک ملت بصیر و با عزت نظام شاهنشاهی صدها ساله را سرنگون و نظام دینی را پایه‌گذاری کند.

قربانی افزود: نظام دینی دارای یک ساختار و محتوای دقیق و منطقی است که در صورت عمل به آرمان‌ها و رعایت ارزش‌های آن توسط مسئولان و مردم؛ کشور و ملت ایران و حتی جامعه بشریت را به ساحل نجات و سعادت خواهد رساند و در حقیقت انقلابی‌گری رمز نجات و سعادت است.

وی ریشه مشکلات کشور را دوری از انقلاب و انقلابی‌گری خواند و اظهار داشت: مدیری که بر مجموعه خود مدیریت و نظارت نداشته و از اصول مدیریت دینی فاصله بگیرد به انقلاب و دین و مردم خود خیانت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درتیپ انصارالحسین(ع) بیان داشت: دشمن با تمام توان برای نابودی عقیده و  استقامت ما در راه حق به میدان آمده و وظیفه داریم به یکدیگر و اطرافیان و افکارعمومی جامعه بصیرت دهیم.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی با ایستادگی مردم و عمل انقلابی مسئولان همه مشکلات را پشت سر گذاشته و به آرمان‌های والای خود خواهد رسید.

طی این مراسم، برنامه‌های متنوع فرهنگی و مدیحه سرایی میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) نیز انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات