خبرهای داغ:

هدف دشمنان از بین بردن وحدت کلمه در جامعه اسلامی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان وحدت کلمه را در بین جامعه اسلامی ما مورد هدف قرار داده و قصد از بین بردن این وحدت را دارند.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۲۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه نطفه انقلاب اسلامی از مساجد و مجالس عاشورا و تاسوعا شروع شد، اظهار کرد: یکی از دلایل اساسی انقلاب اسلامی انگیزه الهی و دینی بود.

وی با تاکید بر وحدت کلمه در بین جامعه اسلامی ایران، افزود: این وحدت کلمه هم در قرآن و هم ائمه اطهار و همه انسان‌ها آن را مطالبه می‌کنند و امام (ره) نیز روی نقطه وحدت کلمه در جامعه اسلامی تاکید فراوان داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن بر روی وحدت کلمه در بین جامعه ما نظر دارد و می‌خواهد این وحدت را از بین ببرد، لذا همگی باید مراقب باشیم و این وحدت را تقویت و نگهداری کنیم.

علما بر حفظ وحدت در جامعه تاکید و بیان کرد: بالاترین درجه تقوا، حفظ وحدت و اثبات برادری در بین امت اسلامی است که با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تا امروز این وحدت به خوبی حفظ شده است.

وی با بیان اینکه برای انقلاب اسلامی سرمایه گذاری بسیاری انجام شده است، گفت: حراست از انقلاب و دستاوردهای آن برای ما ارزان تمام نشده و مردم همچنان با حضور در راهپیمایی‌ها و مراسمات دینی و مذهبی پای انقلاب ایستاده و دشمنان را عقب می‌نشانند.

علما با اشاره به سالروز نیروی هوایی ارتش به خدمات ارتش جمهوری اسلامی در پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: در اواخر حکومت استبدادی شاه، بختیار دستور حکومت نظامی را داده بود اما امام در مقابل حکومت فاسد شاهنشاهی و بختیار ایستاد و فرمودند که باید این حکومت نظامی شکسته شود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مداحان مبلغ دین و اسلام بوده و در عین حالی که در مداحی‌ها و سخنرانی‌های خود فضای معنوی راجع به امام حسین ایجاد و حفظ می‌کنند، باید جوانان را به ازدواج به هنگام و فرزند آوری ترغیب کنند.

وی به میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد فرزند بزرگوار ایشان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: صدیقه کبری برای همه بشریت الگو بوده و هرکس ایشان را الگوی خودش قرار دهد به سعادت دنیوی و اخروی دست می‌یابد.

علما با اشاره به مقام والای زنان در جامعه اسلامی، افزود: امام (ره) در آن زمان فرمودند همین زن‌های قم رهبران من هستند و امروز در جامعه اسلامی حضور بانوان در همه زمینه‌های علمی، اقتصادی و سیاسی فراهم است.

ارسال نظرات