خبرهای داغ:
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي:

اهالي رسانه خط شكن بازيابی سهم آذربايجان از اقتصاد و فرهنگ باشند

تبریز- رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي اهالي رسانه را خط شكن بازيابي سهم استان از اقتصاد و فرهنگ دانست.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۴۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، داود بهبودي در ديدار با اعضاي هيات مديره خانه مطبوعات استان، گفت: تا زماني كه نتوانيم جايگاه آذربايجان را در عرصه هاي مختلف بازيابي كنيم با چالش مواجه خواهيم بود.

وی اظهار كرد: مطبوعات و رسانه عرصه اي حساس، مهم و ظريف است كه فعاليت در آن ويژگي هاي خاصي مي طلبد. وي افزود: شكوفايي و رونق عرصه مطبوعات به خودي خود اتفاق نمي افتد بلكه در بستر توسعه فرهنگي، اقتصادي و سياسي جامعه بروز مي يابد. 

بهبودي يادآور شد: بايد قبول كنيم با وجود تمام موفقيت ها و دستاوردهايي كه داشته ايم، مسائل و مشكلات مختلف مثل تحريم هاي داخلي و خارجي و اخيرا شيوع پاندومي كرونا همه دست به دست هم داد تا دچار تنگناهايي شويم كه كاركردهاي دولت و بخش خصوصي و حتي خروجي مطبوعات و رسانه ها را كاملا متاثر ساخته است. 

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي با اشاره به چالش هاي مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي جامعه تصريح كرد: اين چالش ها مقطعي نبوده و با تغييرات كوچك حل نمي شود بلكه مجبوريم به اصلاح ساختار، ترسيم افق آينده و در انداختن طرحي نو بينديشيم. 

بهبودي تاكيد كرد: تا زماني كه نتوانيم عرصه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان را بهبود بخشيده و سهم آذربايجام را از اقتصاد و فرهنگ كشور بازيابي كنيم، كم و بيش با چالش هاي مختلف دست و پنجه نرم خواهيم كرد. 

وي اذعان داشت: براي خط شكني مسير پيشرفت، بسترسازي هايي لازم است كه اين ماموريت مهم را قشر پيشتاز و مرجع جامعه يعني اهالي مطبوعات و رسانه به عهده دارند و با فرض امكانات موجود به اشكال مختلف مي توان وضعيت را بهتر كرد.
در ابتداي جلسه اعضاي هيات مديره خانه مطبوعات استان به تشريح وظايف و كاركردهاي خانه مطبوعات استان و بيان مسائل و دغدغه هاي موجود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار