خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان شمالی گفت: در جشنواره ابدعات نوآوری‌ها و اختراعات صنعت و با رویکرد پژوهشگرانه از ایده‌ها، اختراعات و مقالات برتر علمی دانشگاه‌ها و کارخانجات تجلیل می شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۹۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان شمالی اظهار کرد: چهارمین جشنواره ابدعات و اختراعات و نوآوری در صنعت  در تاریخ چهارم  اسفند ماه  در خراسان شمالی  برگزار خواهد شد.


حسن خاکسار با بیان اینکه این جشنواره استانی  با نام «شهید سلیمانی» و در جهت ارتقای سطح کیفی ارتباط دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جشنواره یک روزه از ایده‌ها و اختراعات و مقالات برترعلمی دانشگاه‌ها و کارخانجات با اعطای لوح تقدیر و همچنین حمایت مالی تجلیل می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان شمالی  ارائه تسهیلات تجاری‌سازی به ایده‌ها، طرح‎ها، اختراعات و مقالات برتر را از دیگر برنامه عنوان کرد.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانه جات خراسان شمالی ، صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، تولید نانو و مواد خام و حساس مورد نیاز صنایع و کارخانه جات، صنایع فولاد را از محورهایی دانست که  ایده‌هاو مقالات خود را در این خصوص ارسال کردنند.


حسن خاکسار  با بیان اینکه تاکنون 46 مقاله، ایده و اختراع به دبیرخانه برگزاری این جشنواره ارسال شده است، هدف از برگزاری آن را شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و همچنین ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی دانش‌بنیان و خلاقیت های موثر کارگران در محیط کار اعلام کرد.


خاکسار اظهار کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که قرار است در سالن جلسات ساختمان اقشار  برگزار شود از ۱۰ مخترعین و طرح ها نمونه دربخش صنعت  تجلیل می‌شود.

 
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان شمالی تعهد به کارجهادی، تعامل با بسیج و نهادهای ارزشی و همچنین توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و خود کفایی  را از مهمترین معیار های انتخاب  برگزیده دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها