امام جمعه سلماس گفت: رسانه‌ها در نهادینه‌سازی فرهنگ ایرانی اسلامی نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۴۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، نشست بصیرتی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی(حیات فاطمی) به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) حضرت صدیقه کبری(س) در حسینیه فرهنگیان به همت بسیج دانش آموزی سپاه و همکاری اداره آموزش و‌ پرورش و‌ با شرکت ۲۰۰۰نفر از دانش آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام طباطبایی در این دیدار، اضافه کرد: رسانه‌های جمعی در نهادینه‌سازی فرهنگ ایرانی اسلامی به معنای واقعی کلمه نقش کلیدی دارند و در این راستا باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نقش صدا و سیما در این زمینه بیش از پیش بارز است، ادامه داد: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتظار وجود دارد که به این سری مباحث بیش از پیش بها داده شود.

برگزاری جشن انقلاب و تجلیل از رزمندگان و ايثارگران توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید الهام حوزه مقاومت بسیج شهید طالعی سپاه سلماس، دیدار با مدافعان سلامت درمانگاه چهریق علیا توسط فرماندهی و پرسنل حوزه عشایری شهید داهیم چهریق،

عطرافشانی و غبارروبی مزار شهداء توسط نیروهای مسلح و اعضای شورای تامین سلماس،

یادواره شهداء به همت بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسین (ع) حوزه دو شهری شهید طالعی سپاه و تجلیل از خانواده های معظم شهداء، جشـن تکلیف ویژه فرزنـدان دختـر کارکنان تیپ ۲۶۴ شهیـد عبـدی سلماس و ... از جمله سایر برنامه‌هایی است که امروز برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات