سئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آذربایجان شرقی:

تشکیل نظام اسلامی از دستاوردهای انقلاب است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا گفت: از دستاوردهای مهم انقلاب شکل‌گیری حکومت اسلامی بود و علیرغم تلاش همه انبیا الهی اندیشه تشکیل حکومت جز در برهه‌هایی از تاریخ شکل نگرفته بود.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبد الرحیم نجف قلی زاده سرایی در نشست روشنگری روحانیون هشترود افزود: شکل گیری گفتمان ولایت فقیه را به عنوان امامت مستمر و نیابت امام معصوم برای ادارة جامعه از نقاط درخشان سیاسی و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

 
وی ادامه داد: استقلال ملت ایران که یکی از شعارهای اصلی انقلاب تحت عنوان «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود» شکل گرفت. به نحوی که به جرأت می‌توان گفت امروز تنها حکومت دنیا که مستقل از مناسبات سلطة جهانی در جهت منافع ملت خود تصمیم می‌گیرد، جمهوری اسلامی ایران است.

  حجت الاسلام سرایی افزود: آزادی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود. خوشبختانه آنچه به عنوان آزادی در نظام اسلامی مطرح است، نه آن بی بند و باری است که جریان سلطه به عنوان ابزار توسعة قدرت به دنبال رواج آن است؛ بلکه به معنای رهایی از همة بندها و حصارهایی است که مانع رشد و سعادت انسان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار