مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

استقلال از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛ استقلال، عدالت اجتماعی و رشد علمی را از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۱۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ آئین گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را اولین و مهمترین موهبت جمهوری اسلامی ایران دانست که حاکمیت بر عهده یک انسان الهی و با تقوی است.

وی تاکید کرد: اصل ولایت فقیه از مهمترین اصول انقلاب است و برای همین هم همه دشمنان به دنبال آن هستند که اسلام را به چالش بکشانند و به ولایت فقیه ضربه بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، استقلال را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اینکه ما الان در تصمیم گیری ها مستقل هستیم و خودمان برای کشور تصمیم می گیریم و حتی در بین قدرتها و کشورهای بزرگ ارتقاء پیدا کرده ایم به طوری که در بسیاری از مسائل منطقه ای و جهانی با حضور جمهوری اسلامی ایران تصمیمات اتخاذ می شود ناشی از دستیابی به استقلال است.

مسئولنمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،  پیشرفت در معنویت، گسترش عدالت اجتماعی، ایستادگی در مقابل زورگویان، الگو سازی برای ملتهای مستضعف و احیای روحیه خودباوری در امت اسلام را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

وی رشد علمی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز کشور ایران از نظر علمی جزء 10 کشور برتر دنیا می باشد و ما در هوافضا، نانو، قدرت موشکی، پزشکی و داروئی در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

وی مثلث نامبارک ثروت، قدرت و نفوذ را مهمترین آفت مدیریت در کشور دانست و تاکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور ریشه در بیرون ندارد،  بلکه درونی است و باید مراقب باشیم انحرافی در مسیر انقلاب صورت نگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار